Negociaza inteligent. Secretele unei negocieri de succes - Nicholas Reid Schaffzin

 

Cauta carte / autor:    
CUM CUMPAR?        CUM PLATESC?        LIVRAREA        Despre ANTICARIAT        CONTACT     

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:


Psihoterapie


Psihologie clinica


Psihologie practica


Psihologie educationala


Introducere in psihologie


Alte domenii ale psihologiei


Domenii conexe


Dictionare


Reviste si periodice


ANTICARIAT





101 TITLURI DISPONIBILE

57 TITLURI DISPONIBILE

231 TITLURI DISPONIBILE

38 TITLURI DISPONIBILE

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:



      
Negociaza inteligent. Secretele unei negocieri de succes - Nicholas Reid Schaffzin       Negociaza inteligent. Secretele unei negocieri de succes
de



Pret: lei        Avem aceasta carte in stoc!



      



Editura: All
Colectia: Pentru intreprinzatori
Pagini: 176
   
Anul aparitiei: 2007
Editia originala: 1997
Traducere din limba engleza de Alina Dana Ciobanu
     
Coperta: Simpla (Paperback)
Dimensiuni: 165 mm x 235 mm
ISBN: 978-973-571-721-6


Pagini din carte

                     

                     



Cuprinsul cartii

Introducere

1. Baza negocierilor

2. Pregateste-te bine sau fereste-te

3. Comunicarea

4. Pregatirea strategica

5. Creativitatea

6. Sa fii gata, sa fii dispus sa inchei afacerea, dar sa astepti un minut in plus

7. Evenimentul principal

8. Strategii post negociere

9. Dosarele X

10. Ghidul practic al celor mai intalnite trei tipuri de negociere

11. Arena negocierilor

POSIBILE SOLUTII




Fragmente din carte

"Daca tu crezi ca afacerile inseamna doar pret, atunci vei avea parte de o trezire brusca la realitate Bineinteles, pretul este o parte cruciala a fiecarei negocieri, dar ori de cate ori te vei concentra numai asupra unei singure parti a negocierii vei intampina probleme. 0 afacere ar trebui evaluata pe baza tuturor conditiilor pe care le presupune: pret, timp, marime, penalitati si multe alte aspecte, in caz contrar te vei priva de beneficiile potentiale ascunse in aceasta afacere.

0 fixatie comuna, care te induce in eroare in cadrul negocierilor, este sa tii cu rigiditate la conditiile pe care doresti sa le obtii din acea afacere. Negociatorii isi repeta douazeci la suta, zece mii de dolari, douazeci la suta, zece mii de dolari. Pana in momentul in care se aseaza la masa de negociere, ei pierd abilitatea de a accepta orice altceva, decat douazeci la suta si zece mii de dolari. Este in regula sa spui ca tu nu vei accepta mai putin de atat, dar, de asemenea, trebuie sa fii deschis la ofertele posibile care ar putea fi chiar mai valoroase pentru tine decat cei douazeci la suta si zece mii de dolari.

Iata de ce planul tau de negociere este doar un ghid sumar. Daca esti legat de exact ceea ce ai scris acolo, iti inchizi singur caile spre alte posibilitati, la care nici nu te-ai fi gandit pana atunci. Sa presupunem ca tu esti pus pe a obtine cei douazeci la suta si cele zece mii de dolari si ca se ofera de doua ori volumul de munca pentru douazeci la suta si cincisprezece mii de dolari. Tu obtinut pretul pe care l-ai dorit, dar ce te faci in privinta volumului si muncii depuse de tine? Ce se intampla daca ti s-ar oferi sa depui numai jumatate din volumul de munca pentru treizeci la suta si cinci mii de dolari. Este mai putin decat ai dorit tu? Dar, tu vrei cu adevarat sa refuzi o oferta, care ar putea fi mai valoroasa decat ceea ce ai fi acceptat, dar la o scala diferita.

Odata incepute negocierile, este foarte dificil sa-ti schimbi parerea despre care parte din afacere merita si care nu. Astfel, este important sa analizezi cu atentie fiecare aspect al afacerii inainte de a te aseza la masa negocierilor.

Vezi prezentarea afacerii de mai jos. Cat de impresionabil este Steve despre felul in care si-a schimbat parerea Dave referitor la valoarea marfurilor respective?

Bine, Steve. Asta este. Eu doresc 400 de dolari pentru televizor si video.
Nu-ti voi plati mai mult de 300 de dolari.
Atunci nu vei obtine televizorul si nici video-ul.
Ce zici daca-ti dau acum 200 de dolari pentru televizor?
Ce zici daca-mi dai 300 de dolari pentru televizor?
Ce parere ai daca-ti ofer 100 de dolari pentru video?
Ce ar fi sa-mi oferi 200 de dolari pentru video?
Dar, acestea impreuna fac 500 de dolari.
Ei, vezi, iti ofer 100 de dolari discount pentru ca esti prietenul meu.
Ei, bine, ce zici de 250 de dolari pentru televizor?
Da, dar atunci raman cu video-ul si la ce este bun un video fara televizor?
Ai putea sa-l folosesti ca proptea la usa.
Oh, da o proptea de 300 de dolari.
Am crezut ca ai spus 200.
Asta era inainte sa-mi amintesc ca si tu ai putea sa-l folosesti ca proptea la usa.

Steve este probabil satul sa faca afaceri cu Dave la acest punct din negoctere. Cu cat esti mai creativ inainte de a incepe procesul de negociere si cu cat esti mai flexibil atunci cand acesta incepe, cu atat mai bine.

Fii deschis la toate alternativele pe care ti le propune cealalta parte si exploreaza tu insuti partile creative. Cu cat esti mai deschis la minte cand abordezi o negociere, cu atat sunt mai multe sanse ca cele doua parti vor ajunge la o solutie reciproc acceptabila."






Copyright © 2008-2016 Catharsis Media. Toate drepturile rezervate.

TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita | ANPC
Operator date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 34250 din 24.02.2015