Contagios. Cum se raspandesc ideile - Jonah Berger

 

Cauta carte / autor:    
CUM CUMPAR?        CUM PLATESC?        LIVRAREA        Despre ANTICARIAT        CONTACT     

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:


Psihoterapie


Psihologie clinica


Psihologie practica


Psihologie educationala


Introducere in psihologie


Alte domenii ale psihologiei


Domenii conexe


Dictionare


Reviste si periodice


ANTICARIAT





101 TITLURI DISPONIBILE

57 TITLURI DISPONIBILE

231 TITLURI DISPONIBILE

38 TITLURI DISPONIBILE

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:



      
Contagios. Cum se raspandesc ideile - Jonah Berger       Contagios. Cum se raspandesc ideile
de

Jonah Berger descrie in cartea – Contagios. Cum se raspandesc ideile- motivele pentru care unele lucruri ii captiveaza pe oameni si altele nu. Autorul a cercetat timp de zece ani modurile in care un produs, un serviciu, un obiect, un comportament, o idee etc. pot deveni captivante pentru ceilalti si prezinta cititorilor ce a descoperit.

Pret: lei        Avem aceasta carte in stoc!



      



Editura: Publica
Colectia: In afara colectiilor
Pagini: 288
   
Anul aparitiei: 2015
Editia originala: 2013
Traducere din limba engleza de Dan Craciun, Paul Slayer Grigoriu
     
Coperta: Simpla (Paperback)
Dimensiuni: 145 mm x 205 mm
ISBN: 978-606-722-161-9


Descrierea editorului

Jonah Berger si-a petrecut ultimii zece ani ai carierei incercand sa descopere motivele pentru care anumite lucruri ii captiveaza pe oameni mai mult decat altele. In volumul „Contagios”, Berger dezvaluie secretul care sta la baza comunicarii orale si a transmiterii informatiei prin intermediul mediului social. In aceasta carte veti afla care sunt cele sase principii de baza care fac ca tot felul de lucruri sa devina captivante, pornind de la produse de larg consum si initiative politice, la zvonuri si filmulete postate pe YouTube.

In cartea „Contagios” veti citi, de exemplu, cum a devenit celebru un restaurant de lux prin intermediul unei banale fripturi cu branza, cum reclamele anti-drog se poate sa fi crescut, de fapt, consumul de substante interzise si cum a fost posibil ca un filmulet despre unul dintre cele mai plictisitoare produse, un blender, sa aiba peste 200 de milioane de vizualizari. Indiferent ca sunteti managerul unei mari companii, ca detineti o afacere mica, pe care doriti sa o promovati, ca sunteti pe punctul de a obtine o functie politica sau ca lucrati in domeniul sanatatii si doriti sa faceti o schimbare, Jonah Berger va va explica modul in care produsele si ideile voastre pot deveni captivante.

Jonah Berger este profesor de marketing la Colegiul Wharton al Universitatii din Pennsylvania. A publicat zeci de articole in reviste academice de top, iar lucrarile sale au fost citate in The New York Times, The Wall Street Journal, The Washington Post, Science, Harvard Business Review, Wired, BusinessWeek si Fast Company. Lucrarile sale de cercetare au fost prezentate pe larg in editia speciala anuala a The New York Times Magazine, Year in Ideas. Site-ul sau oficial este jonahberger.com.



Jonah Berger

Jonah Berger este profesor de marketing la Colegiul Wharton al Universitatii din Pennsylvania. A publicat zeci de articole in reviste academice de top, iar lucrarile sale au fost citate in The New York Times, The Wall Street Journal, The Washington Post, Science, Harvard Business Review, Wired, BusinessWeek si Fast Company. Lucrarile sale de cercetare au fost prezentate pe larg in editia speciala anuala a The New York Times Magazine, Year in Ideas. Site-ul sau oficial este jonahberger.com.



Prezentari Video

In videoul de mai jos, Jonah Berger prezinta ideile esentiale din cartea „Contagios”:





Pagini din carte

                     

                     

                     

            



Cuprinsul cartii

O poveste care schimba viata oamenilor

Introducere: De ce unele lucruri sunt captivante

De ce 100 de dolari este un pret bun pentru un cheesesteak
De ce devin populare unele lucruri?
Ce este mai important, mesajul sau mesagerul?
Puteti face din orice un lucru contagios?
Cazul blenderului viral
Sase "PASI" esentiali

1. Moneda sociala

Cand o cabina telefonica este o usa
Furnicile pot sa ridice de 50 de ori propria lor greutate
De ce milele parcurse de pasagerii care zboara frecvent cu avionul seamana cu un joc video
Cand e bine sa fii greu accesibil
De ce oricine ravneste la un amestec de maruntaie, inima si burta de porc
Neajunsul faptului de a fi platit
Impartasim celorlalti lucrurile care ne pun intr-o lumina favorabila

2. Declansatorii

Cine starneste mai multe comentarii, Disney sau Cheerios?
De ce o misiune spatiala a NASA a facut sa explodeze vanzarile de bomboane
Poate locul unde votezi sa afecteze modul in care votezi?
Aveti in vedere contextul
Cum ne-o explicam pe Rebecca Black
Extinderea habitatului: Kit Kat si cafea
La ce te gandesti intai, te si grabesti sa spui

3. Emotia

De ce unele lucruri sunt pe lista celor mai frecvent expediate e-mailuri?
In ce fel seamana lectura articolelor stiintifice cu a sta pe marginea Marelui Canion
De ce furia seamana cu umorul
Cum sfaramarea chitarelor te poate face faimos
Ochi inlacrimati din pricina cautarii online
Cand ne pasa de ceva, impartasim si altora.

4. Vizibilitatea publica

Logoul Apple arata mai bine intors pe dos decat cu partea dreapta in sus?
De ce muribunzii refuza transplantul de rinichi
Folosirea mustatilor pentru a face publice idei private
Cum sa faci reclama fara un buget pentru publicitate
De ce mesajele publicitare antidrog ar putea sa sporeasca consumul de droguri
Ce-i facut sa se zareasca are sanse sa si creasca

5. Valoarea practica

Cum un batran de 86 de ani a facut un video viral despre porumb
De ce excursionistii discuta despre aspiratoare de praf
Retrimiterea e-mailurilor este noua forma de constructie a hambarelor
Vor plati oamenii ca sa economiseasca bani?
De ce 100 de dolari este un numar magic
Cand minciunile se raspandesc mai iute decat adevarul
Stiri raspandite spre a fi folosite

6. Povesti

In ce fel seamana povestile seamana cu caii troieni
De ce servirea impecabila a consumatorilor este mai buna decat orice reclama
Cand un spectator in pielea goala a tulburat Jocurile Olimpice
De ce unele amanunte din povesti sunt de neuitat
Folosirea unui panda pentru a face profitabila o raspandire virala
Informatia circula deghizata in flecareala frivosa

Epilog

De ce 80% dintre manichiuristele din California sunt vietnameze
Cum aplicam "PASII"

Multumiri
Note




Fragmente din carte





Aprecieri si cronici

Jonah Berger este creativ, serios, indraznet si glumet deopotriva. Daca analizezi cercetarile sale, o actiune comparabila cu a admira o opera de arta intr-un muzeu, incepi sa privesti viata dintr-o cu totul alta perspectiva. Nu cred ca exista un exemplu mai bun despre cum fi folosite stiintele sociale pentru a pune in valoare atat lucrurile banale cat si cele extraordinare din viata de zi cu zi. - Dan Ariely, autorul cartii Irational in mod previzibil


Daca dispui de un buget redus, dar vrei sa ai impact pe piata, Contagios este cartea de care ai nevoie. Vei invata ce anume trebuie sa faci ca vestea despre produsul tau sa se raspandeasca intr-un ritm ametitor. - Chip Heath, co-autorul cartilor Made to Stick si Decisive


Viralitatea e forma suprema de native advertising. Cum sa beneficiezi de vorbele, gandurile si actiunile celorlalti – iata misiunea indeplinita a lui Jonah Berger prin aceasta carte. - Alina Stepan, Managing Director Ipsos South-East Europe




Alte carti de acelasi autor

Influenta invizibila. Fortele ascunse care modeleaza comportamentul    Influenta invizibila. Fortele ascunse care modeleaza comportamentul

Pagini: 280 / Pret: 49.00 lei
In aceasta carte fascinanta si inovatoare, autorul bestsellerului Contagios exploreaza aspectele subtile si ascunse - de la produsele pe care le cumparam, pana la cariera pe care o alegem – care ne influenteaza comportamentul.



Copyright © 2008-2016 Catharsis Media. Toate drepturile rezervate.

TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita | ANPC
Operator date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 34250 din 24.02.2015