Cum sa imbunatatim disciplina copiilor la scoala - Ross W. Green

 

Cauta carte / autor:    
CUM CUMPAR?        CUM PLATESC?        LIVRAREA        Despre ANTICARIAT        CONTACT     

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:


Psihoterapie


Psihologie clinica


Psihologie practica


Psihologie educationala


Introducere in psihologie


Alte domenii ale psihologiei


Domenii conexe


Dictionare


Reviste si periodice


ANTICARIAT





95 TITLURI DISPONIBILE

49 TITLURI DISPONIBILE

216 TITLURI DISPONIBILE

35 TITLURI DISPONIBILE

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:



      
Cum sa imbunatatim disciplina copiilor la scoala - Ross W. Green       Cum sa imbunatatim disciplina copiilor la scoala
de

Cartea -Cum sa imbunatatim disciplina copiilor la scoala, de Ross. W. Green, prezinta un model de educatie denumit Solutii Colaborative si Proactive (SCP) care se axeaza pe identificarea abilitatilor nedezvoltate si a problemelor nerezolvate ale copiilor pentru a-i ajuta ulterior sa-si modifice comportamentele neadaptative. Modelul educativ are la baza principii precum absenta pedepselor, proactivitate, intelegere, colaborare si construire sanatoasa de relatii umane.

Pret: lei        Avem aceasta carte in stoc!



      



Editura: Orizonturi
Colectia: Metode moderne de crestere si educare a copiilor
Pagini: 300
   
Anul aparitiei: 2015
Editia originala: 2014
Traducere din limba engleza de Roxana Cristian
     
Coperta: Simpla (Paperback)
Dimensiuni: 130 mm x 200 mm
ISBN: 978-973-736-292-6


Descrierea editorului

Cartea “Cum sa imbunatatim disciplina copiilor la scoala”, de Ross. W. Green, este dedicata problematicii comportamentului indisciplinat al unor copii la scoala. Numarul mare de incidente din institutiile de invatamant demonstreaza ca pedepsele, oricat de severe ar fi, nu reprezinta o cale eficienta de educare. Adultii implicati, profesori si parinti, se simt coplesiti si se afla in cautarea altor cai de a comunica eficient cu copiii pentru a rezolva problemele lor de comportament.

Daca in mod obisnuit adultii pornesc, in principiu, de la conceptia „Copiii se comporta bine daca VOR” si interpreteaza un comportament nepotrivit al celor mici drept rea-vointa din partea lor, autorul ofera argumente solide in favoarea ideii „Copiii se comporta bine daca POT”, subliniind faptul ca, atat timp cat copiii nu au dezvoltate aptitudini pentru a face fata unor situatii stresante, nu au cum sa reactioneze adecvat, iar rolul adultilor este de a descoperi abilitatile nedezvoltate si de a-i ajuta pe acestia sa le deprinda.

Cartea cuprinde metode de identificare a acestor abilitati nedezvoltate, oferind numeroase exemple de situatii intalnite in scoala. Se constituie ca un ghid practic pentru o colaborare de succes intre parinti, profesori si copii.



Ross W. Green

Ross W. Green este psiholog clinician american specializat in psihologia copilului. Este creatorul metodei SCP - Solutii Colaborative si Proactive - care furnizeaza idei si tehnici necesare pentru intelegerea si corectarea comportamentelor neadaptative ale copiilor, idei si tehnici bazate pe proactivitate, atitudine suportiva, lipsa pedepselor, rezolvarea problemelor in mod personalizat, imbunatatirea abilitatilor de comunicare si intarirea relatiilor interumane. Este fondatorul organizatiei Lives in the Balance prin intermediul careia sustine si promoveaza ideile SCP.



Prezentari Video

In videourile de mai jos, Ross. W. Green vorbeste despre manifestarea comportamentelor neadaptative la copii si despre cum putem interveni educational pentru a-i ajuta sa le depaseasca:









Pagini din carte

                     

                     



Cuprinsul cartii

Introducere

1. Scoala vietii
2. Copiii se comporta bine daca pot
3. Planuri de lectie
4. Sa incepem
5. Cateva obstacole
6. Cireasa de pe tort
7. De comun acord
8. Scoala mintii
9. Vieti in balanta




Fragmente din carte

"Ajutarea copiilor cu probleme sociale, emotionale si comportamentale nu este un exercitiu mecanic. Copiii nu sunt roboti, adultii nu sunt roboti si nici incercarea de a-i ajuta sa lucreze impreuna nu se face robotic. Este o munca grea, incalcita, incomoda, care necesita munca in echipa, rabdare si tenacitate, mai ales ca implica punerea la indoiala a practicilor si intelepciunii conventionale. Aceasta carte contine numeroase materiale si exemple pentru a va ajuta sa intelegeti mai bine copiii problematici, cum sa implementati modelul SCP si cum sa lucrati impreuna catre telul comun, acela de a-i ajuta pe acesti copii intr-un mod cat mai eficient."





Copyright © 2008-2016 Catharsis Media. Toate drepturile rezervate.

TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita | ANPC
Operator date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 34250 din 24.02.2015