De ce copiii nostri se transforma in tirani? Cum a fost abolita copilaria - Michael Winterhoff

 

Cauta carte / autor:    
CUM CUMPAR?        CUM PLATESC?        LIVRAREA        Despre ANTICARIAT        CONTACT     

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:


Psihoterapie


Psihologie clinica


Psihologie practica


Psihologie educationala


Introducere in psihologie


Alte domenii ale psihologiei


Domenii conexe


Dictionare


Reviste si periodice


ANTICARIAT





92 TITLURI DISPONIBILE

47 TITLURI DISPONIBILE

213 TITLURI DISPONIBILE

34 TITLURI DISPONIBILE

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:



      
De ce copiii nostri se transforma in tirani? Cum a fost abolita copilaria - Michael Winterhoff       De ce copiii nostri se transforma in tirani? Cum a fost abolita copilaria
de

Un pusti de-o schioapa se arunca pe jos in mijlocul magazinului; un elev de gimnaziu se plimba prin clasa in mijlocul orei; un adolescent razgaiat „n-are chef" sa invete nicio meserie. Parintilor, profesorilor sau chiar angajatorilor, peisajul le este deja familiar. Cum se face ca acesti copii au ajuns sa-i joace pe degete pe adulti si sa nu mai respecte nicio autoritate?

Pret: lei        Avem aceasta carte in stoc!



      



Editura: Trei
Colectia: Psihologie practica
Pagini: 176
   
Anul aparitiei: 2017
Editia originala: 2008
Traducere din limba germana de Doina Fischbach
     
Coperta: Simpla (Paperback)
Dimensiuni: 130 mm x 200 mm
ISBN: 978-606-719-904-8


Descrierea editorului

Un pusti de-o schioapa se arunca pe jos in mijlocul magazinului; un elev de gimnaziu se plimba prin clasa in mijlocul orei; un adolescent razgaiat „n-are chef" sa invete nicio meserie. Parintilor, profesorilor sau chiar angajatorilor, peisajul le este deja familiar. Cum se face ca acesti copii au ajuns sa-i joace pe degete pe adulti si sa nu mai respecte nicio autoritate?

Michael Winterhoff, psihiatru de copii, explica in ce fel abdicarea de la reperele educationale traditionale, dar si incurajarea unei relatii de „parteneriat" (de negociere) intre parinti si copii a dus la situatia in care copiii sunt complet lipsiti de acele oglindiri, limitari si indrumari vitale pentru a deprinde autocontrolul si a creste nu doar fizic, ci si emotional.

Discutand tendinta parintilor de a-si proiecta neimplinirile in viata copilului, cartea ne reconduce la radacinile parentajului: copiii trebuie sa redevina copii, iar parintii trebuie sa redevina educatorii grijulii, dar fermi, de care copiii au nevoie pentru o dezvoltare armonioasa.



Michael Winterhoff

Michael Winterhoff are un cabinet de psihiatrie pediatrica in Bonn si este specializat in tulburarile de dezvoltare ale copiilor si adolescentilor.



Pagini din carte

                     

                     

                     

         



Cuprinsul cartii


1. Intre supermame si situatiile de criza educationala - cand copiii se transforma in tirani

Un prim studiu de caz: Nikolas sau o zi normala dintr‑o scoala primara

2. Ce se intampla cu copiii nostri. Despre briose si despre teme pentru acasa nefacute

Copiii la putere! Copiii la putere?
Sara
Despre relatiile normale cu copiii si dezvoltarea normala a acestora
Cum percepe un copil lumea: conceptii asupra lumii
Claudia
Nu este un caz izolat
Imperiul contraataca
De la sanatos la patologic: De ce dezbaterile actuale pornesc de la premise eronate
Interviu cu o persoana direct afectata de situatie: cum percep profesorii scoala in ziua de azi
Philipp
Alte cazuri din practica mea

3. De ce psihicul joaca un rol atat de important

Fragmente ale unui psihic sanatos
Practica il face pe maestru - De ce functiile psihice se formeaza numai prin antrenament permanent
Un studiu de caz: Adrian

4. Decaderea in etape - de la educatia intuitiva la simbioza Scolile devin active

Ce inseamna acest lucru pentru modelele parentale?
Educatia clasica - Despre valoarea intuitiei umane
Un studiu de caz - o profesoara povesteste din viata ei cotidiana

5. Prima tulburare relationala. Parteneriatul - copiii sunt eliberati fortat din rolul lor subordonat

Oferta se conformeaza nevoilor copiilor - concepte privind parteneriatul in cadrul gradinitei
Nu aveti ceva mai usor?
Conceptii privind parteneriatul in cadrul scolii
Un studiu de caz: Un invatator povesteste despre Martin, care nu vrea sa auda

6. A doua tulburare relationala. Proiectia - parintii se plaseaza sub nivelul copilului

Copilul ca etalon
Copilul exista pentru ca eu sa pot fi iubit
Lasati copilul! Presiunea exercitata de mediul extrafamilial
Bunicile si bunicii sunt prezenti pentru a rasfata - presiunea din propria familie
Un studiu de caz: Sven si trusa de chimie

7. A treia tulburare relationala. Simbioza - cand psihicul parintilor fuzioneaza cu cel al copilului lor

„Neuronul pentru perceptia oamenilor"
Marcel
In ce fel, prin simbioza, copilul este receptat ca parte a corpului adultului Prelucrarea impulsurilor copilului ca stimuli proprii
Copilul nu face nimic „dinadins"
Adultul reactioneaza in mod reflex cand intra in contact cu copilul - in ce fel simbioza poate duce la violenta impotriva copiilor
Consecintele asupra dezvoltarii psihice a copilului
In drum spre o tara in care copiii sunt detestati
Profesorul pus la stalpul virtual al infamiei prin cyberbullying
Excurs: O privire in viitor - exemplul sindromului japonez suferit de asa‑numitii hikikomori
Studii de caz

8. Societatea disfunctionala

9. Spre ce trebuie sa ne indreptam: restabilirea capacitatii de relationare - sa‑i privim pe copii din nou ca pe niste copii

Gradinita si scoala primara: modificari absolut necesare
Noi sarcini pentru bunici
Cum ne putem reveni: constientizarea vine inainte de solutionare






Copyright © 2008-2016 Catharsis Media. Toate drepturile rezervate.

TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita | ANPC
Operator date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 34250 din 24.02.2015