Pre-suasiune. O metoda revolutionara de a influenta si de a convinge - Robert B. Cialdini

 

Cauta carte / autor:    
CUM CUMPAR?        CUM PLATESC?        LIVRAREA        Despre ANTICARIAT        CONTACT     

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:


Psihoterapie


Psihologie clinica


Psihologie practica


Psihologie educationala


Introducere in psihologie


Alte domenii ale psihologiei


Domenii conexe


Dictionare


Reviste si periodice


ANTICARIAT





94 TITLURI DISPONIBILE

52 TITLURI DISPONIBILE

220 TITLURI DISPONIBILE

36 TITLURI DISPONIBILE

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:



      
Pre-suasiune. O metoda revolutionara de a influenta si de a convinge - Robert B. Cialdini       Pre-suasiune. O metoda revolutionara de a influenta si de a convinge
de

In cea mai recenta carte a sa, Pre-suasiune, Robert Cialdini explica metodele de actiune ale marilor pre-suadatori. Schimbarea atitudinilor, a credintelor sau a experientelor celor care asculta nu este necesara, spune Cialdini – tot ce trebuie sa faci este sa modifici centrul atentiei publicului chiar inainte de a-i solicita intreprinderea unei actiuni relevante.

Pret: lei        Avem aceasta carte in stoc!



      



Editura: Publica
Colectia: Stiinte sociale
Pagini: 456
   
Anul aparitiei: 2017
Editia originala: 2016
Traducere din limba engleza de Dan Balanescu
     
Coperta: Simpla (Paperback)
Dimensiuni: 145 mm x 205 mm
ISBN: 978-606-722-223-4


Descrierea editorului

In cea mai recenta carte a sa, Pre-suasiune, Robert Cialdini explica metodele de actiune ale marilor pre-suadatori. Schimbarea atitudinilor, a credintelor sau a experientelor celor care asculta nu este necesara, spune Cialdini – tot ce trebuie sa faci este sa modifici centrul atentiei publicului chiar inainte de a-i solicita intreprinderea unei actiuni relevante.

Cialdini se inspira dintr-o multitudine de studii si relatari, de la campanii online de marketing, la eforturi eficiente de propaganda pe timp de razboi, ilustrand modul in care canalizarea iscusita a atentiei duce la o pre-suasiune puternica si la rezultate pozitive.



Robert B. Cialdini

Robert B. Cialdini este profesor emerit de psihologie si marketing la Universitatea de Stat din Arizona. De asemenea, este si presedintele companiei Influence at Work. Harvard Business Review l-a numit „cel mai bun cercetator din domeniul influentei“. Cartea sa, Influence: Science and Practice a fost prezentata de revista Inc. ca fiind una dintre cele mai bune zece carti de marketing din toate timpurile, fiind publicata in 28 de limbi. Este bestseller New York Times, vandut in peste doua milioane de exemplare.



Prezentari Video

Robert Cialdini explica cum putem folosi tactici de pre-suasiune pentru a-i convinge pe altii, dar si pe noi insine!





Pagini din carte

                     

                     

                     

         



Cuprinsul cartii

Multumiri
Nota autorului


I. PRE-SUASIUNE: Concentrarea atentiei la inceput

1. PRE-SUASIUNE: introducere
2. Momente privilegiate
3. Importanta atentiei... este importanta
4. Ce este central este determinant
5. Comandantii atentiei 1: punctele de atractie
6. Comandantii atentiei 2: hipnotizatorii

II. PROCESELE: Rolul asocierii

7. Intaietatea asocierilor: unesc, deci gandesc
8. Geografii persuasive: toate locurile bune, toate urmele bune
9. Mecanica pre-suasiunii: cauze, constrangeri si rectificari

III. CELE MAI BUNE PRACTICI: Optimizarea pre-suasiunii

10. Principalele sase cai spre schimbare: mari bulevarde ca mici scurtaturi
11. Unitatea 1: suntem impreuna
12. Unitatea 2: actionam impreuna
13. Practici etice: o apreciere pre-pre-suasiva
14. Post-suasiune: efecte ulterioare

Bibliografie




Aprecieri si cronici

Nicio alta cercetare psihologica realizata pana acum nu a fost folosita mai frecvent si cu mai mult succes decat cercetarile lui Robert Cialdini care, literalmente, a scris „cartea” despre influenta. Acum a comis-o din nou, aratandu-ne puterea momentului care preceda o tentativa de persuadare. Acesta este clasicul Cialdini – autoritar, original si imediat aplicabil. - Richard H. Thaler, coautor al cartii Nudge si autorul cartii Comportament inadecvat


Marele psihosociolog Robert Cialdini a scris o alta carte nemuritoare si indispensabila despre psihologia influentei. O voi recomanda ani si ani la rand. - Amy Cuddy, autoarea cartii Prezenta


O lectura extrem de fascinanta despre cele mai importante stimulente ale persuasiunii, care nu sunt cuvintele pe care le alegem intr-un moment anume, ci modul in care pregatim terenul in prealabil. Nu vei mai privi niciodata persuasiunea la fel. - Adam Grant, autorul cartilor Originalii si A da si a lua





Copyright © 2008-2016 Catharsis Media. Toate drepturile rezervate.

TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita | ANPC
Operator date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 34250 din 24.02.2015