Art-terapia si dezvoltarea personala la adolescenti - Gina Ilie

 

Cauta carte / autor:    
CUM CUMPAR?        CUM PLATESC?        LIVRAREA        Despre ANTICARIAT        CONTACT     

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:


Psihoterapie


Psihologie clinica


Psihologie practica


Psihologie educationala


Introducere in psihologie


Alte domenii ale psihologiei


Domenii conexe


Dictionare


Reviste si periodice


ANTICARIAT





109 TITLURI DISPONIBILE

57 TITLURI DISPONIBILE

236 TITLURI DISPONIBILE

37 TITLURI DISPONIBILE

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:



      
Art-terapia si dezvoltarea personala la adolescenti - Gina Ilie       Art-terapia si dezvoltarea personala la adolescenti
de

Un proiect ce are in plin plan art-terapia, ca o modalitate alternativa, ludica, de constientizare a propriilor temeri; un prim pas in cautarea unei modalitati de inlaturare a blocajelor si o modalitate de a ii permite din nou adolescentului sa se bucure de exerientele de viata.

Pret: lei        Avem aceasta carte in stoc!



      



Editura: SPER
Colectia: Caiete experientiale
Pagini: 164
   
Anul aparitiei: 2017
Editia originala: 2017
Editia originala aparuta in limba romana
     
Coperta: Simpla (Paperback)
Dimensiuni: 145 mm x 205 mm
ISBN: 978-606-8429-64-9


Descrierea editorului

Un proiect ce are in plin plan art-terapia, ca o modalitate alternativa, ludica, de constientizare a propriilor temeri; un prim pas in cautarea unei modalitati de inlaturare a blocajelor si o modalitate de a ii permite din nou adolescentului sa se bucure de exerientele de viata.


Gina Ilie

Gina Ilie este absolventa a Facultatii de Psihologie si Știintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti, in prezent fiind masteranda in cadrul programului de „Psihodiagnoza, psihoterapie experientiala unificatoare (PEU) si dezvoltare personala” de la aceeasi universitate.

Și-a facut remarcata prezenta prin participari la conferinte de psihologie si psihoterapie, dar si avand practica profesionala de specialitate in lucrul cu copii si adolescenti si experienta ca facilitator de grupuri de dezvoltare personala si ateliere de creatie.




Pagini din carte

                     

                     

                     

               



Cuprinsul cartii

Introducere

I. Terapiile expresiv-creative

1. Delimitari conceptuale ale terapiilor expresiv-creative
2. Modele teoretice in terapiile expresiv-creative
* Abordarea psihanalitica
* Abordarea analitica
* Abordarile umaniste
* Abordarea fenomenologica
* Abordarea gestaltista
* Abordarea umanista centrata pe persoana
3. Art-terapia: o alta forma de exprimare
4. Cercetari aplicative in domeniul art-terapiei
5. Simbolul si proiectia in terapiile expresiv-creative
6. Terapia Unificarii si Dezvoltarea Personala Unificatoare
* Terapia Unificarii: descriere generala, etape metodologice si tehnici folosite
* Dezvoltarea Personala Unificatoare

II. Adolescenta ca perioada predispusa anxietatii

1. Adolescenta – caracteristici generale
* Teorii cu privire la adolescenta
* Dezvoltarea fizica a adolescentilor
* Dezvoltarea sociala si de personalitate
* Criza de originalitate
* Relatia cu parintii si conflictul dintre generatii
* Formarea identitatii adolescentului
* Importanta consilierii vocationale in adolescenta
2. Tabloul clinic al anxietatii la adolescenti
* Anxietatea – caracteristici generale
* Anxietatea la adolescenti

III. Cadrul metodologic al cercetarii „reducerea anxietatii laadolescenti prin art-terapie. Evaluare si dezvoltare personala”

1. Selectie participanti
2. Design experimental
3. Etape
4. Obiective ale programului de cercetare
5. Ipoteza generala
* Ipoteze ale cercetarii
* Ipoteze statistice
6. Variabile
7. Metode si instrumente ale cercetarii

IV. Desfasurarea si rezultatele cercetarii „reducerea anxietatii la adolescenti prin art-terapie. Evaluare si dezvoltare personala”

1. Analiza si interpretarea datelor calitative
* Desfasurarea sedintelor si fragmente de analiza
* Sedinta „Jocul numelor”
* Sedinta „Hai sa ne cunoastem fara cuvinte”
* Sedinta „Teritoriu, granite, portret”
* Sedinta „Povestea mea, povestea noastra”
* Sedinta „O poveste. Doua simtiri diferite”
* Sedinta „Eu acum vs. eu atunci”
* Sedinta „Un chip, o pensula”
* Sedinta „Prinde-o si spune-mi”
* Sedinta „O picatura, o plastilina”
* Sedinta „Cadou. Pentru mine. Pentru tine”
* Sedinta „Arborele plin de noi”
* Grila de feedback si jurnalul de autoanaliza
* Metoda observatiei
* Studiu de caz: cazul A. „Verdele imi provoaca greata.” Model de lucru pentru reducerea anxietatii folosind art-terapia cu modalitati plastice si de modelaj
2. Analiza si interpretarea datelor cantitative
3. Interpretarea psihologica a rezultatelor de natura cantitativa
4. Limite ale cercetarii
5. Experienta traita ca facilitator al grupului de dezvoltare personala: note de autoanaliza

Concluzii
Bibliografie
Anexa 1
Anexa 2
Anexa 3
Anexa 4







Copyright © 2008-2016 Catharsis Media. Toate drepturile rezervate.

TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita | ANPC
Operator date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 34250 din 24.02.2015