Cauta carte / autor:    
CUM CUMPAR?        CUM PLATESC?        LIVRAREA        Despre ANTICARIAT        CONTACT     

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:


Psihoterapie


Psihologie clinica


Psihologie practica


Psihologie educationala


Introducere in psihologie


Alte domenii ale psihologiei


Domenii conexe


Dictionare


Reviste si periodice


ANTICARIAT





56 TITLURI DISPONIBILE

23 TITLURI DISPONIBILE

116 TITLURI DISPONIBILE

11 TITLURI DISPONIBILE

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:

      
Interventii cognitiv-comportamentale in educatie - Arthur Freeman       Interventii cognitiv-comportamentale in educatie
de , ,

In cartea -Interventii cognitiv-comportamentale in educatie, Arthur Freeman, Ray W. Christner si Rosemary B. Mennuti prezinta strategii cognitiv-comportamentale eficiente in interventiile din mediul scolar pentru diverse probleme ale elevilor (de la anxietate la depresie, de la hartuire la refuz scolar, de la furie la mutism electiv, de la abuz de substante la tulburari alimentare etc.). Autorii furnizeaza instrumente concrete de interventie, tehnici de evaluare si exemple de cazuri.

Pret: lei        Avem aceasta carte in stoc



      



Editura: ASCR
Colectia: Educatie
Pagini: 672
   
Anul aparitiei: 2016
Editia originala: 2012
Traducere din limba engleza de Alexandra Tomita
     
Coperta: Simpla (Paperback)
Dimensiuni: 165 mm x 240 mm
ISBN: 978-606-8244-95-2


Descrierea editorului

Lucrarea “Interventii cognitiv-comportamentale in educatie", de Arthur Freeman, Ray W. Christner si Rosemary B. Mennuti, este una de referinta pentru profesionistii din domeniul educatiei, pentru clinicieni si pentru studentii din domeniu. Ea demonstreaza ca modelul cognitiv-comportamental este ideal in interventiile din mediul scolar, pentru ca raspunde nevoii institutiilor de invatamant de a beneficia de servicii de sanatate mintala flexibile si de scurta durata. Modelul cognitiv-comportamental permite desfasurarea in acelasi timp a interventiilor care se centreaza pe factori situationali, cognitivi, comportamentali, afectivi si sociali, inerenti in multe probleme intalnite la tineri.

Scrisa de profesionisti vizionari, ale caror texte exprima tendintele actuale in interventiile cognitiv-comportamentale aplicate in mediul scolar, cartea “Interventii cognitiv-comportamentale in educatie" prezinta interventii fundamentate stiintific pentru cele mai frecvente dificultati cu care se confrunta tinerii de varsta scolara:

1. depresie
2. anxietate
3. ADHD
4. hartuire
5. furie, agresivitate, intimidare
6. dizabilitati de dezvoltare
7. tulburari din spectrul autist
8. dificultati de invatare
9. refuz scolar
10. mutism selectiv
11. tulburari de comportament alimentar
12. abuz de substante
13. orientari sexuale: lesbiana, gay, bisexuala, transsexuala, identitate sexuala nedefinita

Elementul de noutate al acestei carti consta in abordarea unor subiecte precum hartuirea digitala, consultanta parintilor si a cadrelor didactice, practicile de disciplinare pozitiva la nivelul scolii si tulburarea bipolara.

Cele 24 de capitole ale lucrarii prezinta o descriere clara a fiecarei probleme, o trecere in revista a suportului empiric pentru tratamentele de orientare cognitiv-comportamentala aplicate in scoala si in afara ei, metode de evaluare, o conceptualizare a problemei din perspectiva terapiei cognitiv-comportamentale, interventii specifice si exemple ilustrative de caz.

O alta sectiune din volum descrie implementarea interventiilor cognitiv-comportamentale in sistemul scolar pentru dezvoltarea rezilientei in context scolar, consultanta comportamentala, programele de disciplinare pozitiva implementate la nivel de sistem scolar, precum si reactia in situatii de criza din scoala.

Rosemary B. Mennuti, doctor in stiinte ale educatiei, psiholog scolar, este coordonatorul programelor de psihologie scolara din cadrul Departamentului de Psihologie al Philadelphia College of Osteopathic Medicine.

Ray W. Christner, doctor in psihologie, psiholog scolar, este presedinte si director al companiei Cognitive Health Solutions, din Hanover, Pennsylvania. Este cadru didactic adjunct la Philadelphia College of Osteopathic Medicine.

Arthur Freeman, doctor in stiinte ale educatiei, membru al Consiliului American al Psihologilor Profesionisti, este coordonatorul programului doctoral de psihologie clinica din cadrul Midwestern University.



Arthur Freeman

Arthur Freeman, doctor in stiinte ale educatiei, membru al Consiliului American al Psihologilor Profesionisti, este coordonatorul programului doctoral de psihologie clinica din cadrul Midwestern University. In trecut a fost Presedinte al Asociatiei pentru Terapii comportamentale si cognitive si al Asociatiei internationale de psihoterapie cognitiva, precum si Membru fondator emerit al ACT. Autor al cel putin 100 de capitole de carte si articole, scrierile sale au fost traduse in 20 de limbi, el sustinand prelegeri in 45 de tari. Cercetarile dr. Freeman se inscriu mai cu seama in sfera terapiei de cuplu si de familie, precum si in cea a tratamentului cognitiv‑comportamental al depresiei, anxietatii si al tulburarilor de personalitate.


Ray W. Christner

Ray W. Christner, doctor in psihologie, psiholog scolar, este presedinte si director al companiei Cognitive Health Solutions, din Hanover, Pennsylvania. Este cadru didactic adjunct la Philadelphia College of Osteopathic Medicine.


Rosemary B. Mennuti

Rosemary B. Mennuti, doctor in stiinte ale educatiei, psiholog scolar, este coordonatorul programelor de psihologie scolara din cadrul Departamentului de Psihologie al Philadelphia College of Osteopathic Medicine.



Pagini din carte

                     

                     

                     

            



Cuprinsul cartii

Cuprins
Lista figurilor
Lista tabelelor
Cuvant inainte
Multumiri
Colaboratori


Partea I - FUNDAMENTE

1. O introducere it terapia cognitiv-comportamentala a tinerilor (Rosermary B. Mennuti si Ray W. Christner)

2. Implementarea terapiei cognitiv-comportamentale (TCC) in programele de sanatate mintala derulate in institutiiie de invatamant. O perspectiva asupra dezvoltarii (Ray W. Christner, Emily E. Katnon si Rosemary B. Mennuti)

3. Aspecte multiculturale ale sanatatii mintale in institutiile de invatamant. Interventii caracterizate prin deschidere multiculturala in mediul scolar (Samuel O. Ortiz)

4. O conceptualizare de caz cognitiv-comportamentala la copii si adolescenti (Virginia B. Murphy si Ray W. Christner)


Partea II - APLICATII ALE INTERVENTIILOR DE TIP COGNITIV-COMPORTAMENTAL IN CAZUL UNOR TULBURARI SPECIFICE

5. Tulburarile de anxietate. Interventii cognitiv-comportamentale in educatie (Elizabeth A. Gosch, Ellen Flannery-Schroeder si Robert J. Brecher)

6. Refuzul scolar. Interventii cognitiv-comportamentale realizate in institutii de invatamant. (Christopher A. Kearney si Melissa Spear)

7. Mutismul selectiv. Evaluare si interventie din perspectiva cognitiv-comportamentala (Christy A. Mulligan si Ray W. Christner)

8. Depresia. Interventii cognitiv-comportamentale realizate in institutii de invatamant (Courtney I. McLaughlin si Ray M. Christner)

9. Tulburarea bipolara. Interventii cognitiv-comportamentale realizate in institutii de invatamant (Amy E. West si Sally M. Weinstein)

10. Adolescenti cu tulburari de comportament alimentar. Interventii cognitiv-comportamentale realizate in institutii de invatamant (Rosemary B. Mennuti, Andrea Bloomgarden, Jason Mathison si Nicole Gabriel)

11. Furie si agresivitate. Interventii cognitiv-comportamentale realizate in institutii de invatamant (John E. Lochman, Caroline L. Boxmeyer, Nicole P. Powell, Salma Siddiqui, Sara L. Stroemeyer si Meghann Kelly)

12. Hartuirea si coercitia. Interventii cognitiv-comportamentale realizate in institutii de invatamant (Beth Doll, Susan M. Swearer, Adam M. Collins, Mindy R. Chadwell, Kadie Dooley si Brooke A. Chapla)

13. Copii cu tulburari de invatare. Interventii cognitiv-comportamentale realizate in institutii de invatamant (Lisa A. Perkins si Barbara A. Fischetti)

14. Tulburarea de hiperactivitate cu deficit de atentie. Interventii cognitiv-comportamentale realizate in institutii de invatamant (George J. DuPaul, Kristen M. Carson, Matthew J. Gormley, Rosemary Vile Junod si Lizette Flammer-Rivera)

15. Persoane cu dizabilitati de dezvoltare. Interventii cognitiv-comportamentale realizate in institutii de invatamant (Michael R. Petronko si Russell J. Kormann)

16. Autismul. Interventii cognitiv-comportamentale realizate in institutii de invatamant (Jessica B. Bolton, Jennifer E. Mcpoyle-Callahan si Ray W. Christner)

17. Tineri de orientare sexuala lesbiana, gay, bisexuala, transsexuala si cu identitate sexuala nedefinita. Climat scolar, factori de stres si interventii (Erica M. Weiler-Timmins)

18. Copii cu boli cronice. Interventii cognitiv-comportamentale realizate in institutii de invatamant (Thomas J. Power si Branlyn Werba Derosa)

19. Prevenirea abuzului de substante. Interventii cognitiv-comportamentale realizate in institutii de invatamant (Susan G. Forman si Laura Sharp)


Partea III - APLICAREA INTERVENTIILOR COGNITIV-COMPORTAMENTALE IN CADRUL SISTEMELOR

20. Strategii cognitiv-comportamentale privind consultanta comportamentala in scoala (Barbara Bole Williams, Diane L. Smallwood si Laura Williams Monahon)

21. Abordari cognitiv-comportamentale fata de situatiile de criza din cadrul scolii (Diane L. Smallwood, Barbara Beole Williams si Laura Williams Monahon)

22. Cresterea rezilientei psihologice in scoli (R. Brett Nelson, Donna Schnorr, Shawn Powell si Scott Huebner)

23. Incorporarea terapiei cognitiv-comportamentale intr-un sistem de disciplinare pozitiva de la nivelul scolii. Promovarea sanatatii mintale in randul tuturor copiilor (Andrew Livanis, Christy A. Mulligan, Daniella Florin si Reham Mougrabi)


Partea IV - REZUMAT

24. Viitorul interventiilor cognitiv-comportamentale aplicate in institutii de invatamant (David M. Poponi si Rosemary B. Menzzuti)

Indice




Aprecieri si cronici

Psihologilor scolari si consilierilor scolari li se cere tot mai des sa livreze interventii terapeutice destinate elevilor care se confrunta cu un spectru larg de probleme academice, emotionale si de comportament. Exista o nevoie stringenta de resurse pentru a le sustine demersul in aceste domenii importante. Noua editie a lucrarii Interventii cognitiv-comportamentale in educatie le ofera si de aceasta data practicienilor o culegere de strategii fundamentate stiintific de un real folos in cadrul scolii. Este, de asemenea, un text valoros in pregatirea urmatoarei generatii de specialisti in domeniul sanatatii mintale.
- Joseph F. Kovalevski, doctor in stiinte ale educatiei, profesor la Catedra de psihologie scolara si educationala, Indiana University, Pennsylvania



Aceasta este una dintre acele rare carti deopotriva ampla, stiintifica si avansata din punct de vedere clinic. Datorita faptului ca este cuprinzatoare si actuala, lucrarea le ofera clinicienilor si profesionistilor din domeniul educatiei instrumente stiintifice care sa ii ajute sa inteleaga si sa sustina copiii cu o gama larga de probleme. De la depresie, anxietate si ADHD, la hartuire, dificultati de invatare si tulburari din spectrul autist, autorii abordeaza cele mai importante aspecte intalnite in prezent de catre cadrele didactice si profesionistii din domeniul educatiei.
- Mark A. Reinecke, profesor de psihiatrie si stiinte comportamentale, psiholog principal, Nortwestern University, Illinois





Alte titluri de specialitate de pe PsihoShop.ro:










Copyright © 2008-2020 Catharsis Media. Toate drepturile rezervate.

TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita | ANPC
Operator date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 34250 din 24.02.2015