Numeroase cazuri clinice le arata cititorilor cum sa trezeasca, sa identifice si sa canalizeze emotiile in terapie, utilizand, de asemenea, emotii pentru a dezvolta si a mentine o alianta terapeutica eficienta.
Anul aparitiei: 2020 Editia originala:2019 Traducere din limba engleza de Raluca Hurduc
Coperta:Simpla (Paperback) Dimensiuni:140 mm x 210 mm ISBN:978-606-40-0743-8
Descrierea editorului
Un prim obiectiv al psihoterapiei este de ajuta oamenii sa‑si aline suferinta emotionala, diferitele abordari psihoterapeutice facand eforturi pentru a intelege emotia si contributia ei la experienta zilnica de a fi om.
In volumul de fata autorii prezinta modurile in care abordarile psihoterapeutice cele mai practicate in prezent – psihodinamica, cognitiv‑comportamentala si centrata pe emotie – privesc rolul emotiei in terapie. In fiecare capitol este adus in atentie impactul emotiilor asupra dezvoltarii copilului si a proceselor de invatare, relatia dintre emotie si motivatie si modurile in care emotia poate fi canalizata in terapie pentru a imbunatati functionarea psihica si pentru a intari relatiile interpersonale.
Numeroase cazuri clinice le arata cititorilor cum sa trezeasca, sa identifice si sa canalizeze emotiile in terapie, utilizand, de asemenea, emotii pentru a dezvolta si a mentine o alianta terapeutica eficienta.
Leslie S. Greenberg
Leslie S. Greenberg practica psihoterapie experientiala si este profesor de psihologie la Universitatea York din Toronto. Leslie S. Greenberg a fost presedinte al International Society for Psychotherapy Research, este printre primii terapeuti care au aplicat terapia centrata pe emotii in activitatea clinica cu familii si a publicat numeroase articole privind procesul schimbarii in psihoterapie.
Norka T. Malberg
Norka T. Malberg, este profesor la Yale Child Study Center, School of Medicine din New Haven, Connecticut si practica psihanaliza cu adulti, adolescenti si copii. Este membra a Societatii psihanalitice Western New England si a Societatii Freudiene Contemporane. Coordoneaza colectia de psihologia dezvoltarii de la Karnac si este in colectivul editorial a unor reviste de prestigiu in domeniul psihoterapiei copilului si adolescentului.
Michael A. Tompkins
Michael A. Tompkins, Phd. si terapeut acreditat, este unul dintre fondatorii Centrului de Terapii Cognitive din San Francisco, profesor asistent de psihologie clinica la University of California, Berkeley si membru fondator al Academiei de Terapii Cognitive. Dr. Michael A. Tompkins este specialist in tratarea tulburarilor anxioase si a depresiilor la adulti si copii.
1. Introducere — Leslie S. Greenberg, Norka T. Malberg si Michael A. Tompkins
2. Psihoterapia psihodinamica si emotia — Norka T. Malberg
3. Psihoterapia cognitiv-comportamentala si emotia — Michael A. Tompkins
4. Psihoterapia centrata pe emotie — Leslie S. Greenberg
5. Comparatie intre abordari — Leslie A. Greenberg, Norka T. Malberg si Michael A. Tompkins
Fragmente din carte
Desi cercetatorii pot studia emotia in laborator, psihoterapia este un laborator relational mult mai valid din punct de vedere ecologic. In psihoterapie, putem observa tipul de experienta emotionala si procesele emotionale care capteaza mai bine emotia traita — respectiv, intr‑o maniera si la o intensitate care se manifesta pe masura ce emotia afecteaza viata. Asa cum discutam in aceasta carte, provocarea in psihoterapie este de a surmonta limitarile reprezentate atat de limbajul conceptual, cat si de descoperirile psihologiei experimentale, astfel incat sa putem examina modul in care psihoterapeutii inteleg si lucreaza in realitate cu emotia in psihoterapie.
TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita | ANPC
Operator date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 34250 din 24.02.2015