Cauta carte / autor:    
CUM CUMPAR?        CUM PLATESC?        LIVRAREA        Despre ANTICARIAT        CONTACT     

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:


Psihoterapie


Psihologie clinica


Psihologie practica


Psihologie educationala


Introducere in psihologie


Alte domenii ale psihologiei


Domenii conexe


Dictionare


Reviste si periodice


ANTICARIAT





88 TITLURI DISPONIBILE

33 TITLURI DISPONIBILE

157 TITLURI DISPONIBILE

12 TITLURI DISPONIBILE

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:



      
(A) Repere psihologice in cunoasterea si descoperirea elevului - Eugenia Enachescu       (A) Repere psihologice in cunoasterea si descoperirea elevului
de

ATENTIE! Aceasta este o carte de ANTICARIAT. Nu este o carte noua! Verificati mai jos in ce stare se gaseste aceasta si numarul de exemplare aflate in stoc!

Reperele psihologice in cunoasterea si descoperirea elevului, descrise in volumul de fata de E. Enachescu, sunt esentiale in cunoasterea scolarului in procesul de educatie. Tinand cont de paramentrii dezvoltarii psiho-sociale si de personalitatea elevului, orice pedagog isi poate perfectiona metoda de educatie. Cartea este utila atat psihopedagogilor si consilierilor scolari, cat si parintilor.

Pret: lei        Avem in stoc doar 1 exemplar



      



Editura: Aramis
Colectia: Pedagogie
Pagini: 224
   
Anul aparitiei: 2008
Editia originala: 2008
Editia originala aparuta in limba romana
     
Coperta: Simpla (Paperback)
Dimensiuni: 195 mm x 235 mm
ISBN: 973-679-592-3


ATENTIE! Aceasta este o carte de ANTICARIAT. Nu este o carte noua!

Stare generala: BUNA

Coperta:  IN STARE BUNA
Pagini:  IN STARE BUNA
Aspect general: NOU


Pagini din carte

      



Cuprinsul cartii

Introducere

Capitolul I
Prima impresie

1.1. Tabloul varstelor
1.1.1. Varsta scolara mica
1.1.2. Preadolescenta
1.1.3. Adolescenta

1.2. Portretul psihoindividual
1.2.1. Fizionomia si infatisarea
1.2.2. Expresia comportamentala
1.2.3. Vorbirea si scrierea

1.3. Identitatea elevului

Capitolul II
Conduita de invatare

2.1. Activismul intelectual sau cum invata elevul
2.1.1. Spiritul de observatie
2.1.2. Bogatia, varietatea si diversitatea reprezentarilor
2.1.3. Capacitati rezolutive si aplicative
2.1.4. Forta imaginatiei
2.1.5. Expresivitatea limbajului

2.2. Motivatia invatarii si viata afectiv-volitiva
2.2.1. Motivele invatarii
2.2.2. Starile afective
2.2.3. Efortul voluntar

2.3. Stilul de lucru
2.3.1. Inteligenta
2.3.1.1. Inteligenta scolara
2.3.1.2. Inteligenta speciala
2.3.2. Talentul
2.3.2.1. Elevul talentat
2.3.2.2. Cultivarea talentului
2.3.3. Creativitatea
2.3.3.1. Invatarea creativa
2.3.3.2. Creatia copiilor
2.3.3.3. Creativitatea ca mod de viata

Capitolul III
Conduita in grup

3.1. Imaginea de sine
3.2. Sociabilitatea
3.3. Comportarea

Capitolul IV
Notiunea de "pregatire psihologica" si semnificatia ei in educatie si invatamant

4.1. Pregatirea psihologica pentru lectie
4.2. Pregatirea psihologica pentru concurs
4.3. Pregatirea psihologica pentru examen

Capitolul V
Tact, maiestrie, vocatie de educator

Bibliografie









Copyright © 2008-2020 Catharsis Media. Toate drepturile rezervate.

TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita | ANPC
Operator date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 34250 din 24.02.2015