Modelarea video pentru copiii mici cu tulburari din spectrul autist - Sarah Murray

 

Cauta carte / autor:    
CUM CUMPAR?        CUM PLATESC?        LIVRAREA        Despre ANTICARIAT        CONTACT     

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:


Psihoterapie


Psihologie clinica


Psihologie practica


Psihologie educationala


Introducere in psihologie


Alte domenii ale psihologiei


Domenii conexe


Dictionare


Reviste si periodice


ANTICARIAT





98 TITLURI DISPONIBILE

50 TITLURI DISPONIBILE

220 TITLURI DISPONIBILE

35 TITLURI DISPONIBILE

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:



      
Modelarea video pentru copiii mici cu tulburari din spectrul autist  - Sarah Murray       Modelarea video pentru copiii mici cu tulburari din spectrul autist
de si

Cartea -Modelarea video pentru copiii mici cu tulburari din spectrul autist, de Sarah Murray si Brenna Noland, prezinta o metoda dovedita extrem de eficienta in formarea si dezvoltarea abilitatilor cognitive, sociale si emotionale ale copiilor diagnosticati cu o tulburare din spectrul autist – modelarea video. Autoarele prezinta tehnicile necesare pentru a aplica cu rezultate maxime aceasta metoda.

Pret: lei        Avem aceasta carte in stoc!



      



Editura: Frontiera
Colectia: In afara colectiilor
Pagini: 158
   
Anul aparitiei: 2015
Editia originala: 2013
Traducere din limba engleza de Elena Butusina
     
Coperta: Simpla (Paperback)
Dimensiuni: 140 mm x 200 mm
ISBN: 978-606-93371-5-8


Descrierea editorului

Cartea „Modelarea video pentru copiii mici cu tulburari din spectrul autist”, de Sarah Murray si Brenna Noland, abordeaza una dintre cele mai noi metode de lucru in terapia copiilor cu autism sau alte intarzieri de dezvoltare – modelarea video. Prefata cartii este semnata de Ana Dragu, coordonatoarea Centrului de Referinta si Resurse in Autism „Micul print” Bistrita.

Cartea „Modelarea video pentru copiii mici cu tulburari din spectrul autist”, de Sarah Murray si Brenna Noland, descrie in mod practic cum decurge procesul de filmare si editare a videoclipurilor personalizate, care pot fi integrate extrem de eficient in terapia de recuperare a copiilor mici cu TSA.

Abilitatile care pot fi predate prin intermediul modelarii video sunt diverse: sporirea atentiei, interactiunea cu alti copii, imbracatul sau jocul creativ. Autoarele prezinta trei strategii - modelarea video de baza, auto-modelarea video si modelarea video de tip punct-de-vedere - alaturi de studii de caz detaliate, care demonstreaza fiecare tehnica in parte.

Sarah Murray lucreaza de peste 18 ani ca psihopedagog special specializat in copilaria timpurie si are o vasta experienta de lucru cu copiii diagnosticati cu tulburari din spectrul autist si cu familiile lor. Sarah Murray a studiat Pedagogia si a absolvit masterul de Psihopedagogie speciala la Universitatea Florida, SUA.

Brenna Noland este psihopedagog special specializat in copilaria timpurie si autism. Este fondatoarea centrului 3B’s Therapy, care ofera copiilor mici cu nevoi speciale si familiilor lor servicii la domiciliu sau in comunitate. A studiat Psihopedagogia speciala cu specializarea in copilarie timpurie la Universitatea Wisconsin-Eau Claire, SUA, si a absolvit masterul de Psihopedagogie speciala cu specializare pe tulburarile de spectru autist la Universitatea St. Thomas, SUA.



Sarah Murray

Sarah Murray lucreaza de peste 18 ani ca psihopedagog special specializat in copilaria timpurie si are o vasta experienta de lucru cu copiii diagnosticati cu tulburari din spectrul autist si cu familiile lor. Sarah Murray a studiat Pedagogia si a absolvit masterul de Psihopedagogie speciala la Universitatea Florida, SUA.


Brenna Noland

Brenna Noland este psihopedagog special specializat in copilaria timpurie si autism. Este fondatoarea centrului 3B’s Therapy, care ofera copiilor mici cu nevoi speciale si familiilor lor servicii la domiciliu sau in comunitate. Brenna Noland a studiat Psihopedagogia speciala cu specializarea in copilarie timpurie la Universitatea Wisconsin-Eau Claire, SUA, si a absolvit masterul de Psihopedagogie speciala cu specializare pe tulburarile de spectru autist la Universitatea St. Thomas, SUA.



Pagini din carte

                     

                     

                     

            



Cuprinsul cartii

Un film cu tine
Multumiri
Introducere

Capitolul 1
Modelarea video de baza (MVB)

Etapele modelarii video de baza
Studii de caz pentru modelarea video de baza
David (doi ani): mersul de mana la plimbare
Bryce (doi ani si jumatate): respectarea normelor de siguranâta
Greta (doi ani si jumatate): lectiile de inot
Rudy (trei ani): imitarea actiunilor motorii
Grupa prescolara (trei-cinci ani): rutinele din clasa

Capitolul 2
Auto-modelarea video (AMV)

Etapele auto-modelarii video
Studii de caz pentru auto-modelarea video
Brig (un an si zece luni): imbracarea
Jamira (trei ani si jumatate): folosirea toaletei
Robert (patru ani): intensificarea expresiilor faciale pozitive si initierea jocului
Ahmad (patru ani si jumatate): initierea jocului cu ceilalti copii
Jean (sase ani): reducerea anxietatii

Capitolul 3
Modelarea video de tip punct-de-vedere (MVP)

Etapele modelarii video de tip punct-de-vedere
Studii de caz pentru modelarea video de tip punct-de-vedere
Rita (un an si unsprezece luni): limbajul expresiv
John (doi ani si jumatate): joc functional si cresterea atentiei
Billie (trei ani): joc independent structurat
Ayla (trei ani si jumatate): proiect de educatie plastica
Artie (patru ani): jocul senzorial
Kooper (cinci ani): strangerea jucariilor

Capitolul 4
Sinteza cercetarii actuale referitoare la modelarea video

Modelarea video de baza
Auto-modelarea video
Modelarea video de tip punct-de-vedere

Capitolul 5
Alte utilizari ale aparatelor de inregistrare video

Exercitiile autoreflexive
Instruirea adultilor
Monitorizarea progresului
Activitati in prelungirea lectiilor

Anexa A: Ce tip de modelare video ar trebui sa utilizez?
Anexa B: Model de schema pentru planificarea si realizarea videoclipurilor
Anexa C: Model de fisa pentru strangerea datelor

Referinte bibliografice
Index de nume si termeni




Aprecieri si cronici

"Ca psihopedagog special și specialist in autism, consider ca volumul de fața este un material didactic extrem de valoros. Are un format prietenos, ușor de citit, și propune o multitudine de strategii practice, care pot fi utilizate imediat, fara multa pregatire prealabila. Am utilizat modelarea video pentru a preda abilitați individuale, dar și rutine colective, iar rezultatele sunt impresionante." - Christina Reynolds, specialist in autism, Prior Lake-Savage Area Schools, Minnesota, SUA


"Metodele descrise in aceasta carte au schimbat viata copilului meu de trei ani si a familiei noastre. Am inceput cu inregistrari video de joaca adecvate varstei lui, am trecut apoi la rutinele de autoservire (imbracat, spalat pe dinti, tuns), ne-am concentrat intens pe inregistrari video referitoare la siguranta (tinut de mana, stat langa parinte), iar acum utilizam modelarea video pentru a facilita tranzitia spre gradinita. Clipurile i-au oferit fiului nostru sprijinul vizual si auditiv de care are nevoie si pe care si-l doreste mult pentru a reusi mai departe. Modificarile din comportamentul lui au fost uimitoare." - Wendy Gilbertson, parintele unui copil cu autism, Minnesota, SUA





Copyright © 2008-2016 Catharsis Media. Toate drepturile rezervate.

TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita | ANPC
Operator date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 34250 din 24.02.2015