Didactica domeniului experiential. Limba si comunicare - Mariana Norel

 

Cauta carte / autor:    
CUM CUMPAR?        CUM PLATESC?        LIVRAREA        Despre ANTICARIAT        CONTACT     

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:


Psihoterapie


Psihologie clinica


Psihologie practica


Psihologie educationala


Introducere in psihologie


Alte domenii ale psihologiei


Domenii conexe


Dictionare


Reviste si periodice


ANTICARIAT





110 TITLURI DISPONIBILE

48 TITLURI DISPONIBILE

188 TITLURI DISPONIBILE

24 TITLURI DISPONIBILE

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:



      
Didactica domeniului experiential. Limba si comunicare - Mariana Norel       Didactica domeniului experiential. Limba si comunicare
de si



Pret: lei        Avem aceasta carte in stoc!



      



Editura: ASCR
Colectia: Educatie
Pagini: 288
   
Anul aparitiei: 2013
Editia originala: 2013
Editia originala aparuta in limba romana
     
Coperta: Simpla (Paperback)
Dimensiuni: 165 mm x 240 mm
ISBN: 978-606-8244-63-1


Pagini din carte

                     

                     

                     

      



Cuprinsul cartii

Cuvant inainte

1. O posibila matrice analitica a invatamantului prescolar

- Particularitati ale invatamantului prescolar
- Aspecte ale curriculumului pentru invatamantul prescolar
- Rolul didacticii domeniului experiential Limba si comunicare


2. Proiectarea didactica: de la concept la demers

- Abordare teoretica a proiectarii didactice
- Categorii de activitati specifice invatamantului prescolar
- Proiectarea activitatilor integrate


3. Activitati specifice domeniului experiential Limba si comunicare

- Activitatea de memorizare
- Activitatea de convorbire
- Activitatea de povestire
- Activitatea de lectura dupa imagini
- Jocul didactic


4. Managementul grupei in invatamantul prescolar

- Forme de organizare a activitatilor instructiv-educative
- Metode de predare-invatare folosite activitatile de educare a limbajului
- Rolul mijloacelor didactice in cadrul activitatilor instructiv-educative


5. Evaluarea activitatilor specifice domeniului experiential Limba si comunicare

- Particularitati ale evaluarii in invatamantul prescolar
- Componentele si formele evaluarii
- Metode de evaluare
- Rolul proiectelor (tematice) in evaluarea activitatilor specifice domeniului experiential Limba si comunicare


6. Profesorul pentru invatamant prescolar/educatoarea — cadru didactic intr-un continuu proces de dezvoltare profesionala


Bibliografie

Anexe




Fragmente din carte

Procesul de proiectare a activitatilor instructiv-educative este nu numai posibil, dar si necesar pentru o mai buna directionare a activitatilor concrete, punctuale de invatare. Cu privire la acest aspect, nu exista un acord unanim, intrucat anumiti autori considera ca procesul educational este un act inedit, unul de creatie fondat pe anumite actiuni care nu pot fi prevazute in tot ansamblul lor, influenta educationala fiind produsul exclusiv al inspiratiei educatorului.

De aici emerge caracterul personalizat al proiectarii, in ideea in care asupra intregului proces se rasfrange personalitatea cadrului didactic, creativitatea si imaginatia acestuia. Alti autori au un punct de vedere diferit fata de cel de mai sus, sustinand faptul ca reusita activitatii didactice, sau a oricarei activitati umane, este dependenta de minutiozitatea si corectitudinea pregatirii ei; plecand de la principiul ca un lucru bine facut este, de fapt, rezultatul unui proiect bine gandit (cum afirma filosoful polonez Tadeusz Kotarbinski).









Copyright © 2008-2016 Catharsis Media. Toate drepturile rezervate.

TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita | ANPC
Operator date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 34250 din 24.02.2015