Activitatile de consiliere. Reusita si stima de sine in viata preadolescentilor - Daciana Angelica Lupu

 

Cauta carte / autor:    
CUM CUMPAR?        CUM PLATESC?        LIVRAREA        Despre ANTICARIAT        CONTACT     

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:


Psihoterapie


Psihologie clinica


Psihologie practica


Psihologie educationala


Introducere in psihologie


Alte domenii ale psihologiei


Domenii conexe


Dictionare


Reviste si periodice


ANTICARIAT





111 TITLURI DISPONIBILE

54 TITLURI DISPONIBILE

212 TITLURI DISPONIBILE

31 TITLURI DISPONIBILE

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:



      
Activitatile de consiliere. Reusita si stima de sine in viata preadolescentilor - Daciana Angelica Lupu       Activitatile de consiliere. Reusita si stima de sine in viata preadolescentilor
de

In cadrul cercetarii relatiei stima de sine – reusita scolara, s-a elaborat si implementat un program ameliorativ adresat preadolescentilor (elevi de 12-13 ani - clasa a VI-a) cu stima de sine redusa si medie. Scopul a fost realizarea unui „portret” al elevului cu stima de sine redusa si medie si elaborarea unui program care sa-l ajute sa-si constientizeaza potentialul in alte domenii unde ar putea reusi (domeniul sportiv, artistic, atractivitate fizica, interrelationare).

Pret: lei        Avem aceasta carte in stoc!



      



Editura: ASCR
Colectia: Consiliere scolara
Pagini: 230
   
Anul aparitiei: 2013
Editia originala: 2013
Editia originala aparuta in limba romana
     
Coperta: Simpla (Paperback)
Dimensiuni: 165 mm x 240 mm
ISBN: 978-606-8244-72-3


Descrierea editorului

In cadrul cercetarii relatiei stima de sine – reusita scolara, s-a elaborat si implementat un program ameliorativ adresat preadolescentilor (elevi de 12-13 ani - clasa a VI-a) cu stima de sine redusa si medie.

Scopul principal al cercetarii a fost realizarea unui „portret” al elevului cu stima de sine redusa si medie, elev beneficiar al unui program ameliorativ de consiliere in urma caruia isi modifica pozitiv aprecierea de sine, reusita scolara (academica) si isi constientizeaza potentialul in alte domenii unde ar putea reusi (domeniul sportiv, artistic, atractivitate fizica, interrelationare).

Scopul programului ameliorativ adresat elevilor cu stima de sine redusa este crearea unui parteneriat real consilier scolar – elevi – parinti – profesori-diriginti. Obiectivul principal al unui astfel de miniprogram ar fi dezvoltarea stimei de sine a preadolescentilor.

Programul ameliorativ dovedeste eficacitatea activitatilor de consiliere care favorizeaza autocunoasterea si intercunoasterea, dezvoltand stima de sine a preadolescentilor si previne modificarile negative la nivelul intensitatii si al stabilitatii stimei de sine.





Pagini din carte

                     

                     

                  



Cuprinsul cartii

Lista tabelelor
Lista figurilor
Argument


I. Relatia stima de sine – reusita, valorificata prin activitatile de consiliere

1. Stima de sine – componenta a personalitatii

* Stima de sine – delimitari conceptuale si abordare in diverse teorii
* Evolutia ontogenetica a stimei de sine
* Tipologia stimei de sine
* Factorii care influenteaza stima de sine
* Dimensiunile (domeniile) stimei de sine

2. Activitatile de Consiliere psihopedagogica

* Aspecte terminologice si caracteristici generale ale activitatilor de Consiliere
* Cadrul teoretic oferit de principalele abordari psihologice
* Consilierea psihopedagogica (scolara) – activitatea consilierilor scolari
* Cadrul legislativ al ariei curriculare Consiliere si Orientare in contextul invatamantului romanesc

3. Reusita – atribut al dezvoltarii umane

* Reusitele – aspecte actionale ale activitatilor
* Reusita scolara
* Factorii reusitei scolare
* Relatia dintre reusita / esec si stima de sine

II. Repere metodologice in cercetarea relatiei stima de sine – reusita scolara

1. Scopul, obiectivele si ipotezele cercetarii
2. Esantionul cercetarii
3. Metodele si instrumentele cercetarii

III. Prezentarea, analiza si interpretarea rezultatelor cercetarii

1. Prezentarea, interpretarea si analiza rezultatelor cu raportare la ipotezele cercetarii
2. Prezentarea programului ameliorativ

Epilog
Bibliografie
Anexe






Copyright © 2008-2016 Catharsis Media. Toate drepturile rezervate.

TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita | ANPC
Operator date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 34250 din 24.02.2015