J. Martin, Noah J. Goldstein si Robert B. Cialdini prezinta -Marile DETALII- pe care studiile din domenii precum psihologia sociala, economia comportamentala si neurostiintele au aratat ca sunt esentiale pentru procesul persuasiunii. Autorii demonstreaza cum oricine isi poate perfectiona puterea de influentare prin schimbari simple in abordarea persuasiva, schimbari care tin cont de motivatii umane adanc inradacinate.
Stoc Epuizat
Daca doriti, puteti primi un email automat in momentul in care aceasta carte reintra in stoc.
Anul aparitiei: 2015 Editia originala:2014 Traducere din limba engleza de George Chirita
Coperta:Simpla (Paperback) Dimensiuni:145 mm x 205 mm ISBN:978-606-722-061-2
Descrierea editorului
In prezent, ai nevoie in fiecare zi sa convingi pe cineva de ceva - pe seful tau, un coleg, un client, partenerul sau partenera, chiar si pe copiii tai. In lumea noastra moderna in care timpul este o resursa importanta, se naste o intrebare cruciala la care cartea "Marile DETALII" te ajuta sa gasesti un raspuns: care este cea mai mica schimbare pe care o poti face pentru a creste sansele tale de succes?
Cercetarile recente in domeniile psihologiei sociale, economiei comportamentale si neurostiintei au oferit o mai buna intelegere in ceea ce priveste modul in care se petrec schimbarile ce au la baza persuasiunea. Din ce in ce mai mult, nu puterea argumentelor tale sau cat de multe informatii oferi vor fi factorii care influenteaza cel mai mult, ci cadrul psihologic in care aceste informatii sunt prezentate. Adevarul este ca oricine isi poate creste puterea de influentare - nu prezentand laborios mai multe informatii sau utilizand stimulente si resurse costisitoare, ci prin modificari mici si simple in abordarea lor persuasiva, corelate cu motivatii omenesti adanc inradacinate.
In aceste pagini, trei renumiti cercetatori din domeniul stiintei si practicii persuasiunii - Steve J. Martin, Noah J. Goldstein si Robert B. Cialdini - descriu un set de schimbari minore despre care cercetarile au dovedit ca pot creste semnificativ puterea de influentare. Scrisa sub forma unei serii acaparante de peste 50 de observatii din domeniul stiintei persuasiunii, cartea "Marile DETALII" este un ghid indispensabil pentru oricine doreste sa influenteze comportamentul altora intr-un mod eficient si etic. Pentru ca atunci cand vine vorba de a-i influenta pe ceilalți, MICUL este noul MARE!
Steve J. Martin este directorul companiei Influence at Work din Marea Britanie. Activitatea sa este prezentata in publicatii precum New York Times, Los Angeles Times si Wired. Editorialele sale pe teme de afaceri, cu aparitii regulate, din revistele care apar in Harvard Business Review si in revista companiei British Airways, sunt citite de peste 2,5 milioane de oameni in fiecare luna.
Noah J. Goldstein este profesor la UCLA Anderson School of Management. A castigat premii atat pentru cercetare, cat si pentru tehnicile sale pedagogice. Cartea sa anterioara, Yes!, 50 Scientifically Proven Ways to be Persuasive, scrisa impreuna cu Martin si Cialdini, este bestseller New York Times, tradus in peste 25 de limbi. Goldstein a facut parte si din consiliile stiintifice consultative a doua companii din Fortune Global 500.
Robert B. Cialdini este profesor emerit de psihologie si marketing la Universitatea de Stat din Arizona. De asemenea, este si presedintele companiei Influence at Work. Harvard Business Review l-a numit "cel mai bun cercetator din domeniul influentei“. Cartea sa, Influence: Science and Practice a fost prezentata de revista Inc. ca fiind una dintre cele mai bune zece carti de marketing din toate timpurile, fiind publicata in 28 de limbi. Este bestseller New York Times, vandut in peste doua milioane de exemplare.
Steve J. Martin
Steve J. Martin este directorul companiei Influence at Work din Marea Britanie. Activitatea sa este prezentata in publicatii precum New York Times, Los Angeles Times si Wired. Editorialele sale pe teme de afaceri, cu aparitii regulate, din revistele care apar in Harvard Business Review si in revista companiei British Airways, sunt citite de peste 2,5 milioane de oameni in fiecare luna.
Robert B. Cialdini
Robert B. Cialdini este profesor emerit de psihologie si marketing la Universitatea de Stat din Arizona. De asemenea, este si presedintele companiei Influence at Work. Harvard Business Review l-a numit "cel mai bun cercetator din domeniul influentei". Cartea sa, Influence: Science and Practice a fost prezentata de revista Inc. ca fiind una dintre cele mai bune zece carti de marketing din toate timpurile, fiind publicata in 28 de limbi. Este bestseller New York Times, vandut in peste doua milioane de exemplare.
Noah J. Goldstein
Noah J. Goldstein este profesor la UCLA Anderson School of Management. A castigat premii atat pentru cercetare, cat si pentru tehnicile sale pedagogice. Cartea sa anterioara, Yes!, 50 Scientifically Proven Ways to be Persuasive, scrisa impreuna cu Martin si Cialdini, este bestseller New York Times, tradus in peste 25 de limbi. Goldstein a facut parte si din consiliile stiintifice consultative a doua companii din Fortune Global 500.
1. Ce mare DETALIU ii poate convinge pe oameni sa-si plateasca taxele la timp?
2. Ce mare DETALIU ii poate convinge pe oameni sa actioneze contra majoritatii?
3. Ce MICA schimbare trebuie sa faci in modalitatea de contextualizare a unui mesaj pentru a obtine diferente MARI in privinta rezultatului?
4. Ce mare DETALIU poate ajuta la indreptarea unei situatii?
5. Cum poate o schimbare minora a numelui sa creeze o diferenta MAJORA in activitatea ta?
6. Ce pasi mici pot conduce la salturi MARI in structurarea relatiilor, a parteneriatelor si a lucruluiln echipa?
7. Ce mare DETALIU te poate ajuta sa devii mai intelept odata cu experienta dobandita?
8. Ce mari DETALII ii pot convinge pe oameni sa-si respecte programarile pe care si le fac?
9. Ce mare DETALIU poate ajuta incercarile tale de influentare sa aiba succes de fiecare data?
10. Ce mare DETALIU poate asigura faptul ca incercarile tale de influentare nu se intorc impotriva ta?
11. Ce mare DETALIU ar trebui sa adaugi retetei tale pentru sporirea productivitatii angajatilor?
12. Ce mari DETALII ar trebui sa incerci sa eviti cand trebuie sa iei decizii bune?
13. Ce mare DETALIU este cheia planificarii persuasiunii?
14. Ce mare DETALIU ii poate constrange pe oameni sa-ti urmeze incercarile de convingere?
15. De ce mare DETALIU esti obligat fata de tine insuti sa tii cont cand actionezi?
16. Ce mare DETALIU ii poate reconecta pe oameni cu telurile lor?
17. Ce mari DETALII pot fi utilizate pentru a face valorile standard mai eficiente?
18. Ce mare DETALIU poate reduce tendinta oamenilor de amanare? (Si pe a ta!)
19. Ce mare DETALIU ii poate face pe clienttii tai sa-ti fie loiali?
20. Care este marele DETALIU care iti poate transforma potentialul in realitate?
21. Ce mari DETALII te pot ajuta sa organizezi sedinte mai productive?
22. Ce mare DETALIU te poate asigura ca te-ai imbracat pentru succes?
23. Ce mica schimbare poate avea un impact MAJOR cand trebuie sa oferi echipei tale un statut de expert?
24. Ce mare DETALIU neasteptat poate conferi incredere unui expert nesigur?
25. Ce mare DETALIU te poate feri sa devii veriga slaba? 26. Ce mare DETALIU poate incuraja o gandire mai creativa? 27. Cum poate o mica schimbare a locului de intalnire sa conduca la diferente MAJORE in negocierile tale?
28. Ce mare DETALIU iti poate imbunatati atat autoritatea, cat si persuasiunea?
29. De ce este probabil ca iubirea sa fie singurul mare DETALIU de care ai nevoie?
30. Ce mare DETALIU te poate ajuta sa gasesti cadoul perfect?
31. Ce avantaje MARI castigi cand faci un pas mic de a aranja un schimb?
32. Cum poti face o diferenta MAJORA cand incerci sa-i influentezi pe ceilaiti prin simplul gest de a-ti arata aprecierea?
33. Poate imprevizibilul sa fie samanta cea mica din care creste o recolta MARE?
34. Ce mare DETALIU surprinzator de simplu te poate ajuta sa obtii ajutorul de care ai nevoie?
35. Ce mare DETALIU poate face diferenta in cazul negocierilor eficiente?
36. Poate precizia sa fie marele DETAUU ce reprezinta secretul unei negocieri mai bune?
37. Cum poate o schimbare minora referitoare la ultimele cifre ale unui numar sa faca o diferenta MAJORA in mesajele tale?
38. Poate o mica schimbare in ordinea enumerarii produselor sa fie MAREA diferenta care iti va aduce mai multe comenzi?
39. Ce mare DETALIU te poate ajuta sa obtii mult mai mult oferind mult mai putin?
40. Cum e posibil ca strategia minora de a solicita unei persoane sa evalueze o unitate sa faca o MARE diferenta in tentativele tale de convingere?
41. De ce evidentierea caracteristicilor identificabile poate fi marele DETALIU care sporeste eforturile campaniei tale?
42. Ce mare DETALIU poate sa-ti garanteze ca, prin costurile implicate, nu pierzi oportunitati?
43. Ce mare DETALIU te poate ajuta sa-i motivezi pe altii (dar si pe tine) sa-si finalizeze sarcinile?
44. Ce mare DETALIU poate determina o loialitate crescuta din partea clientului?
45. Cum te poate ajuta un mare DETALIU astfel incat 1+1 sa-ti dea mai mult de 2?
46. Cum poate un mic pas inapoi sa te ajute sa faci un MARE salt inainte?
47. Cum te pot ajuta impiedicarile altora sa pasesti mai bine?
48. Ce schimbare mica trebuie sa faci in abordarea ta pentru a-ti gestiona greselile denuntate astfel incat sa le transformi in MARI succese?
49. Cum poate o mica schimbare de sincronizare sa faca o diferenta MAJORA in review-urile tale online?
50. Ce mica schimbare poti face unui e-mail pentru a face o diferenta MARE in ceea ce priveste usurinta cu care poti discuta cu partenerii de afaceri?
51. Cum e posibil ca o mica atingere sa conduca la o MARE crestere a valorii?
52. Am pastrat ce e mai bun pentru la sfarsit. Ce mare DETALIU poate face diferenta?
Capitol bonus
Multumiri
Note
Fragmente din carte
Aprecieri si cronici
Martin, Goldstein si Cialdini - echipa de soc a stiintei persuasiunii - au scris o carte pe deplin convingatoare si eminamente utila. Intr-o serie de capitole scurte si dinamice, acestia explica ultimele cercetari realizate in intreaga lume si apoi folosesc cercetarile respective pentru a oferi un arsenal de tehnici practice, care pot fi puse in aplicare pentru a influenta comportamentul altora. Aceasta carte este un adevarat tur de forta.
- Daniel Pink, autorul bestsellerurilor New York Times - A vinde e omeneste si Drive
Daca te-ai luptat vreodata sa schimbi convingerile si comportamentele altora, exista sperante. Marile DETALII ofera cele mai patrunzatoare observatii atat la nivel teoretic, cat si la nivel practic, provenite de la cei mai buni experti din lume in domeniul persuasiunii. Oricui ii pasa de influentare va citi aceasta carte fascinanta.
- Adam Grant, profesor la Wharton School si autorul bestsellerului A da si a lua
Daca te-ai indoit vreodata ca schimbarile mici pot face o diferenta mare, aceasta excelenta si patrunzatoare carte te va convinge.
- Dan Ariely, profesor la Universitea Duke si autorul bestsellerurilor Irational in mod previzibil si Adevarul (cinstit) despre necinste
TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita | ANPC
Operator date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 34250 din 24.02.2015