Cauta carte / autor:    
CUM CUMPAR?        CUM PLATESC?        LIVRAREA        Despre ANTICARIAT        CONTACT     

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:


Psihoterapie


Psihologie clinica


Psihologie practica


Psihologie educationala


Introducere in psihologie


Alte domenii ale psihologiei


Domenii conexe


Dictionare


Reviste si periodice


ANTICARIAT





59 TITLURI DISPONIBILE

25 TITLURI DISPONIBILE

121 TITLURI DISPONIBILE

11 TITLURI DISPONIBILE

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:

      
Bazele supervizarii clinice - Janine M. Bernard       Bazele supervizarii clinice
de si

In volumul -Bazele supervizarii clinice, coordonat de Janine M. Bernard si Rodney K. Goodyear, sunt abordate atat aspectele interpersonale ale relatiei de supervizare, cat si diferitele tipuri de interventie de care dispune supervizorul in supervizarea individuala, de grup sau in direct.

Pret: lei        Avem aceasta carte in stoc



      



Editura: Trei
Colectia: Psihologie-Psihoterapie
Pagini: 688
   
Anul aparitiei: 2017
Editia originala: 2009
Traducere din limba engleza de Raluca Hurduc
     
Coperta: Simpla (Paperback)
Dimensiuni: 165 mm x 235 mm
ISBN: 978-606-719-929-1


Descrierea editorului

Cartea "Bazele supervizarii clinice" ofera o trecere exhaustiva in revista a literaturii de specialitate si aduce in discutie subiecte esentiale pentru formarea profesionala in diferite domenii ale sanatatii mentale: psihiatrie, psihologie clinica, consiliere psihologica si psihoterapie, care sunt asemanatoare din perspectiva activitatii de supervizare. Autorii prezinta un model tridimensional al supervizarii ce cuprinde sarcinile supervizorului, parametrii supervizarii si nivelul de dezvoltare al supervizatului.

Prezentarea academica este insotita de aspecte practice, tipuri de intrebari si strategii care conduc la o buna desfasurare a activitatii de supervizare si ofera resurse utile atat medicilor, psihologilor si psihoterapeutilor aflati in supervizare, ca privire de ansamblu asupra domeniului, cat si supervizorului specialist, ca resurse profesionale.



Janine M. Bernard

Janine M. Bernard este profesor de consiliere la Syracuse University si are peste 25 de ani de experienta ca supervizor. A scris numeroase articole si a sustinut ateliere pe tema supervizarii in domeniul sanatatii mintale.


Rodney K. Goodyear

Rodney K. Goodyear este profesor la University of Redlands si a condus peste 25 de ani programul de formare in consiliere psihologica la University of Southern California. A scris numeroase articole despre formarea profesionala si consilierea psihologica.



Pagini din carte

                     

                     

                     

                     



Cuprinsul cartii

Prefata

1. Introducere in supervizarea clinica
2. Evaluarea
3. Consideratii etice si legale
4. Modele ale supervizarii
5. Relatia de supervizare: influenta diferentelor individuale, culturale si de dezvoltare
6. Relatia de supervizare: procese si probleme ale triadei si diadei de supervizare
7. Relatia de supervizare: factori specifici supervizatului si factori specifici supervizorului
8. Organizarea experientei supervizarii
9. Interventii de supervizare: supervizarea individuala
10. Interventii de supervizare: supervizarea de grup
11. Interventii de supervizare: supervizarea in direct
12. Predarea si cercetarea in domeniul supervizarii

Instrumentarul supervizorului
Bibliografie
Index




Fragmente din carte

A deveni supervizor implica intr‑o asemenea masura schimbari in identitate, incat sub multe aspecte aceste schimbari sunt la fel de substantiale ca si cele traite de persoana care paseste in lumea profesionala a consilierilor sau terapeutilor pentru prima data. Mai mult, schimbarea in perceptia sinelui si rolului propriu nu este un eveniment unic, ci mai curand un proces care se desfasoara pe masura ce noii supervizori capata experienta - Autorii

Ladany et al. (2001) au constatat ca utilizarea unui stil atractiv de supervizare (respectiv, echivalent in mare cu rolul unui consultant) a fost predictibil pentru toate cele trei scale ale aliantei de lucru (legatura, acord asupra sarcinilor si acord asupra obiectivelor), in timp ce utilizarea fie a unui stil sensibil din punct de vedere personal (respectiv, rol de consilier), fie a stilului concentrat pe sarcina (respectiv, rol de profesor) a fost predictibila exclusiv pentru acordul asupra sarcinilor. Spelliscy et al. (2007) au constatat ca supervizatii care i‑au perceput pe supervizorii lor ca folosind atat stilul atractiv, cat si pe cel sensibil interpersonal au raportat aliante de lucru mai bune.





Alte titluri de specialitate de pe PsihoShop.ro:










Copyright © 2008-2020 Catharsis Media. Toate drepturile rezervate.

TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita | ANPC
Operator date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 34250 din 24.02.2015