Cauta carte / autor:    
CUM CUMPAR?        CUM PLATESC?        LIVRAREA        Despre ANTICARIAT        CONTACT     

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:


Psihoterapie


Psihologie clinica


Psihologie practica


Psihologie educationala


Introducere in psihologie


Alte domenii ale psihologiei


Domenii conexe


Dictionare


Reviste si periodice


ANTICARIAT





71 TITLURI DISPONIBILE

32 TITLURI DISPONIBILE

147 TITLURI DISPONIBILE

11 TITLURI DISPONIBILE

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:

      
Alchimie. In branduri, afaceri si viata - Rory Sutherland       Alchimie. In branduri, afaceri si viata
de

Rezultatul a treizeci de ani de experienta practica in miezul celui mai amplu experiment conceput vreodata in ce priveste comportamentul uman – mereu surprinzatorul capitalism consumerist – Alchimie, volumul revolutionar scris de Rory Sutherland, o legenda in lumea publicitatii, ale carui conferinte TED au peste sapte milioane de vizionari, descifreaza tainele comportamentului uman.

Pret: lei        Avem aceasta carte in stoc



      



Editura: ASCR
Colectia: Psihologie si viata
Pagini: 440
   
Anul aparitiei: 2019
Editia originala:
Traducere din limba engleza de Stefania Miclea
     
Coperta: Simpla (Paperback)
Dimensiuni: 145 mm x 205 mm
ISBN: 978-606-977-061-0


Descrierea editorului

Oare de ce o fi Red Bull atat de popular, daca nimanui – dar chiar nimanui! – nu-i place gustul? Oamenii sunt, intr-un cuvant, irationali; isi bazeaza deciziile pe niste semnale subtile (doza aia mica si albastra) si totodata pe calitati mai obiective (aroma, pret, calitate).

Lumea din jurul nostru este insa deopotriva complicata si plina de aleatoriu. Asta inseamna ca succesul nu poate fi prezis stand cu nasul intr-un raport contabil oarecare. Ca sa atingem un filon de aur, trebuie sa stapanim arta enigmatica si strania stiinta a plasmuirii unor idei irezistibile: alchimia.

Rezultatul a treizeci de ani de experienta practica in miezul celui mai amplu experiment conceput vreodata in ce priveste comportamentul uman – mereu surprinzatorul capitalism consumerist – Alchimie, volumul revolutionar scris de Rory Sutherland, o legenda in lumea publicitatii, ale carui conferinte TED au peste sapte milioane de vizionari, descifreaza tainele comportamentului uman.

Autorul impleteste rezultate de ultima ora ale cercetarilor stiintifice cu stilul unui povestitor savuros, cu intelegerea rafinata a unor subtilitati psihologice si cu studii de caz practice adunate de-a lungul unei cariere impresionante in proximitatea unor clienti cum sunt AmEx, Microsoft si altii.



Rory Sutherland

Rory Sutherland este vicepresedinte al Ogilvy. Corespondent al The Spectator, este si fostul presedinte al Institute of Practitioners in Advertising. Conferintele sale de la TED au inregistrat peste 6,5 milioane de vizionari.



Pagini din carte

      



Cuprinsul cartii

Principiile lui Rory in alchimie
Prolog: Provocare pentru Coca-Cola

Introducere: Spargerea codului (uman)

1. Despre uzul si abuzul de logica
2. Povestea unui alchimist (sau de ce magia inca exista de-adevaratelea)
3. Semnalizarea
4. Scurtaturi spre subconstient: semnale catre noi insine
5. Satisfacienta
6. Psihofizica
7. Cum sa devii alchimist

Concluzie: cum sa fim ceva mai putin logici

Note de final
Lista ilustratiilor





Alte titluri de specialitate de pe PsihoShop.ro:










Copyright © 2008-2020 Catharsis Media. Toate drepturile rezervate.

TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita | ANPC
Operator date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 34250 din 24.02.2015