Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.
57 TITLURI DISPONIBILE | |
23 TITLURI DISPONIBILE | |
118 TITLURI DISPONIBILE | |
11 TITLURI DISPONIBILE | |
Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.
|
|
|
|
Probleme de psihologie genetica. Copilul si realitatea
de Jean Piaget
In volumul de fata cititorul va descoperi scrieri in care Piaget expune si comenteaza ideile de baza din principalele sale carti intr-un mod accesibil tuturor celor interesati de psihologia copilului, de crestere si dezvoltare.
|
Editura: Trei Colectia: Psihologie-Psihoterapie Pagini: 224
| | Anul aparitiei: 2022 Editia originala: 1972 Traducere din limba franceza de Ruxandra Comsa | | Coperta: Simpla (Paperback) Dimensiuni: 145 mm x 205 mm ISBN: 978-606-40-1371-2 |
Descrierea editorului
Dupa ce Jean Piaget a identificat diferitele stadii ale dezvoltarii intelectuale a copilului si a indicat regulile carora li se supune aceasta. Nimic din domeniul psihologiei ā fie ca vorbim despre achizitia limbajului sau despre aparitia moralitatii infantile ā nu a mai fost vazut in acelasi mod.
Descoperirile sale orienteaza astazi toate activitatile de cercetare, constituie baza pe care se cladeste orice forma de educatie noua, inspira orice reforma serioasa a invatamantului.
In volumul de fata cititorul va descoperi scrieri in care Piaget expune si comenteaza ideile de baza din principalele sale carti intr-un mod accesibil tuturor celor interesati de psihologia copilului, de crestere si dezvoltare.
Jean Piaget Jean Piaget (1896-1980) a fost un psiholog, biolog, logician si filosof elvetian cunoscut pentru cercetarile sale din domeniul psihologiei dezvoltarii.
A predat cursuri de Psihologie genetica la Universitatea din Geneva si la Sorbona (Paris) si a fondat Centrul International de Epistemologie Genetica din Geneva. A scris numeroase studii si carti despre dezvoltarea mentala si afectiva a copilului. |
Pagini din carte
Cuprinsul cartii
Preambul
1.Inconstientul afectiv si inconstientul cognitiv
2.Stadiile dezvoltarii intelectuale a copilului si a adolescentului
3.Praxiile prezente la copil
4.Perceptie, invatare si empirism
5.Limbajul si operatiile intelectuale
6.Ceea ce ramane din teoria gestaltista
7.Necesitatea si semnificatia studiilor comparative de psihologie genetica
8.Viata si gandirea
9.Timpul si dezvoltarea intelectuala a copilului
Referinte
Fragmente din carte
Putem distinge doua aspecte in dezvoltarea intelectuala a copilului. Pe de o parte, ceea ce putem numi aspectul psihosocial, adica tot ceea ce copilul primeste din exterior, invata prin transmitere familiala, scolara, educativa in general.
Apoi exista dezvoltarea pe care o putem numi spontana, pe care o voi numi pe scurt psihologica, aceasta fiind dezvoltarea inteligentei in sine: ceea ce copilul invata singur, ce nu iāa fost predat, ci ceea ce trebuie sa descopere singur; iar acest lucru este, in esenta, ceea ce reclama mult timp.
...
In scolile noastre de la Geneva, predarea notiunii de proportie elevilor se incepe doar catre varsta de 11 ani. De ce nu mai devreme? Este evident ca programa scolara ar fi introdus predarea proportiilor la varsta de 9 sau chiar de 7 ani in cazul in care copilul ar putea sa o inteleaga mai devreme.
Insa e nevoie sa se astepte pana la 11 ani pentru asta, deoarece aceasta notiune presupune nenumarate operatii complexe.
|
Alte titluri de specialitate de pe PsihoShop.ro:
|
|
|
Copyright © 2008-2020 Catharsis Media. Toate drepturile rezervate.
TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita | ANPC
Operator date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 34250 din 24.02.2015
|
|