Abonati-va la Newsletter! Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.
Pre-suasiune. O metoda revolutionara de a influenta si de a convinge de Robert B. Cialdini
In cea mai recenta carte a sa, Pre-suasiune, Robert Cialdini explica metodele de actiune ale marilor pre-suadatori. Schimbarea atitudinilor, a credintelor sau a experientelor celor care asculta nu este necesara, spune Cialdini - tot ce trebuie sa faci este sa modifici centrul atentiei publicului chiar inainte de a-i solicita intreprinderea unei actiuni relevante.
Anul aparitiei: 2017 Editia originala:2016 Traducere din limba engleza de Dan Balanescu
Coperta:Simpla (Paperback) Dimensiuni:145 mm x 205 mm ISBN:978-606-722-223-4
Descrierea editorului
In cea mai recenta carte a sa, Pre-suasiune, Robert Cialdini explica metodele de actiune ale marilor pre-suadatori. Schimbarea atitudinilor, a credintelor sau a experientelor celor care asculta nu este necesara, spune Cialdini - tot ce trebuie sa faci este sa modifici centrul atentiei publicului chiar inainte de a-i solicita intreprinderea unei actiuni relevante.
Cialdini se inspira dintr-o multitudine de studii si relatari, de la campanii online de marketing, la eforturi eficiente de propaganda pe timp de razboi, ilustrand modul in care canalizarea iscusita a atentiei duce la o pre-suasiune puternica si la rezultate pozitive.
Robert B. Cialdini
Robert B. Cialdini este profesor emerit de psihologie si marketing la Universitatea de Stat din Arizona. De asemenea, este si presedintele companiei Influence at Work. Harvard Business Review l-a numit "cel mai bun cercetator din domeniul influentei". Cartea sa, Influence: Science and Practice a fost prezentata de revista Inc. ca fiind una dintre cele mai bune zece carti de marketing din toate timpurile, fiind publicata in 28 de limbi. Este bestseller New York Times, vandut in peste doua milioane de exemplare.
1. PRE-SUASIUNE: introducere
2. Momente privilegiate
3. Importanta atentiei... este importanta
4. Ce este central este determinant
5. Comandantii atentiei 1: punctele de atractie
6. Comandantii atentiei 2: hipnotizatorii
II. PROCESELE: Rolul asocierii
7. Intaietatea asocierilor: unesc, deci gandesc
8. Geografii persuasive: toate locurile bune, toate urmele bune
9. Mecanica pre-suasiunii: cauze, constrangeri si rectificari
III. CELE MAI BUNE PRACTICI: Optimizarea pre-suasiunii
10. Principalele sase cai spre schimbare: mari bulevarde ca mici scurtaturi
11. Unitatea 1: suntem impreuna
12. Unitatea 2: actionam impreuna
13. Practici etice: o apreciere pre-pre-suasiva
14. Post-suasiune: efecte ulterioare
Bibliografie
Aprecieri si cronici
Nicio alta cercetare psihologica realizata pana acum nu a fost folosita mai frecvent si cu mai mult succes decat cercetarile lui Robert Cialdini care, literalmente, a scris "cartea" despre influenta. Acum a comis-o din nou, aratandu-ne puterea momentului care preceda o tentativa de persuadare. Acesta este clasicul Cialdini - autoritar, original si imediat aplicabil.
Marele psihosociolog Robert Cialdini a scris o alta carte nemuritoare si indispensabila despre psihologia influentei. O voi recomanda ani si ani la rand.
O lectura extrem de fascinanta despre cele mai importante stimulente ale persuasiunii, care nu sunt cuvintele pe care le alegem intr-un moment anume, ci modul in care pregatim terenul in prealabil. Nu vei mai privi niciodata persuasiunea la fel.
- Adam Grant, autorul cartilor Originalii si A da si a lua
TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita | ANPC
Operator date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 34250 din 24.02.2015