Cauta carte / autor:    
CUM CUMPAR?        CUM PLATESC?        LIVRAREA        Despre ANTICARIAT        CONTACT     

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:


Psihoterapie


Psihologie clinica


Psihologie practica


Psihologie educationala


Introducere in psihologie


Alte domenii ale psihologiei


Domenii conexe


Dictionare


Reviste si periodice


ANTICARIAT





82 TITLURI DISPONIBILE

28 TITLURI DISPONIBILE

153 TITLURI DISPONIBILE

9 TITLURI DISPONIBILE

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:

      
Catalizatorul. Cum poti schimba opiniile oricui - Jonah Berger       Catalizatorul. Cum poti schimba opiniile oricui
de

Aceasta carte se adreseaza tuturor celor care doresc sa catalizeze schimbarea. Ea ofera un solid mod de gandire si o varietate de tehnici care pot sa conduca la rezultate extraordinare. Fie ca incercati sa schimbati o persoana, sa transformati o organizatie ori sa schimbati modul in care face afaceri o intreaga industrie, aceasta carte va va invata cum sa deveniti un catalizator.

Pret: lei        Avem aceasta carte in stoc



      



Editura: Publica
Colectia: Publica
Pagini: 304
   
Anul aparitiei: 2020
Editia originala: 2020
Traducere din limba engleza de Dan Craciun
     
Coperta: Simpla (Paperback)
Dimensiuni: 145 mm x 205 mm
ISBN: 978-606-722-405-4


Descrierea editorului

Fiecare doreste sa schimbe ceva. Comerciantii doresc sa modifice preferintele cumparatorilor si liderii vor sa schimbe organizatiile. Firmele debutante urmaresc sa modifice industrii, iar organizatiile nonprofit vor sa schimbe lumea. Dar schimbarea este dificila. De multe ori depunem eforturi persuasive, facem presiuni si insistam, dar nimic nu se clinteste din loc. Ar putea sa existe o solutie mai buna?

Aceasta carte propune o abordare diferita. Agentii de succes ai schimbarii stiu ca nu este vorba despre a insista ori despre a furniza mai multe informatii, ci despre a fi un catalizator. Catalizatorii inlatura obstacolele care blocheaza drumul si ridica barierele din calea schimbarii. In loc sa se intrebe „Cum as putea sa modific opiniile unora?”, ei pun o intrebare diferita: „De ce nu si-au schimbat deja opiniile? Ce anume ii opreste?”.

Catalizatorul identifica barierele esentiale din calea schimbarii si modalitatile in care le putem inlatura. Veti afla cum schimba catalizatorii opiniile in cele mai dificile situatii: cum ii conving negociatorii pentru eliberarea ostaticilor pe rapitori sa se predea cu mainile sus si cum procedeaza comerciantii pentru ca produsele lor sa aiba priza la public, cum transforma liderii cultura organizationala si cum declanseaza activistii miscarile sociale, cum reusesc psihoterapeutii sa-i convinga pe consumatorii de droguri ca au o problema si cum agentii electorali care umbla din usa in usa schimba convingeri politice adanc inradacinate.

Aceasta carte se adreseaza tuturor celor care doresc sa catalizeze schimbarea. Ea ofera un solid mod de gandire si o varietate de tehnici care pot sa conduca la rezultate extraordinare. Fie ca incercati sa schimbati o persoana, sa transformati o organizatie ori sa schimbati modul in care face afaceri o intreaga industrie, aceasta carte va va invata cum sa deveniti un catalizator.



Jonah Berger

Jonah Berger Jonah Berger este profesor de marketing la Colegiul Wharton al Universitatii din Pennsylvania si autorul bestsellerurilor Contagios si Influenta invizibila. Este un expert renumit pe plan mondial in materie de modificare comportamentala, influenta sociala si comunicare orala si specialist in studiul modului in care isi castiga popularitatea produsele, ideile si comportamentele.

A publicat peste 50 de articole in cele mai prestigioase reviste, iar cercetarile sale sunt prezentate frecvent in publicatii precum New York Times, Wall Street Journal si Harvard Business Review. Acorda consultanta unor companii printre care Google, Apple, Nike sau Bill & Melissa Gates Foundation si a ajutat sute de organizatii sa impulsioneze adoptarea unor noi produse, sa schimbe opinia publica si sa transforme cultura organizationala. A fost inclus de revista Fast Company printre cei mai creativi oameni din business, iar lucrarile sale au fost de multe ori mentionate in numerele speciale „Year in Ideas” ale revistei New York Times Magazine.




Pagini din carte

      



Cuprinsul cartii

Introducere

1. Reactanta
2. Inflexibilitatea
3. Distanta
4. Incertitudinea
5. Coroborarea argumentelor

Epilog

Anexa 1. Ascultarea activa
Anexa 1. Cum se aplica freemium
Anexa 1. Analiza campului de forte

Multumiri
Note




Aprecieri si cronici

Cu totii am fost frustrati incercand zadarnic sa modificam opiniile cuiva. In aceasta carte captivanta, Jonah Berger inlatura acea frustrare, aratandu-ne cum sa dam in laturi barierele din calea schimbarii. Catalizatorul va va invata cum sa schimbati orice. - Charles Duhigg, autorul bestsellerurilor Puterea obisnuintei si Mai inteligent, mai repede, mai bine


Stim cu totii ca este dificil sa-i facem pe oameni sa isi schimbe opiniile. Dar acum stim de ce: am procedat gresit. Consumam prea mult timp presandu-i si nici pe departe suficient timp ca sa inlaturam obstacolele care ii impiedica sa actioneze. In aceasta carte concludenta si convingatoare, Jonah Berger schiteaza o abordare mai inteligenta si mai eficienta. Plina de istorioare captivante, de stiinta solida si de sfaturi practice, Catalizatorul este o lectura esentiala pentru oricine are ca ocupatie schimbarea. Bonus: este rara carte de business care se citeste pe nerasuflate. - Daniel H. Pink, autorul cartilor Cand si A vinde e omeneste


Catalizatorul este o lectura fascinanta si o potenta trusa de instrumente care ne pot ajuta sa schimbam opinii, organizatii si, putem spera, chiar intreaga lume. - Arianna Huffington, fondator si CEO Thrive Global si autoarea cartii Thrive




Alte carti de acelasi autor

Contagios. Cum se raspandesc ideile    Contagios. Cum se raspandesc ideile

Pagini: 288 / Pret: 48.00 lei
Jonah Berger descrie in cartea - Contagios. Cum se raspandesc ideile- motivele pentru care unele lucruri ii captiveaza pe oameni si altele nu. Autorul a cercetat timp de zece ani modurile in care un produs, un serviciu, un obiect, un comportament, o idee etc. pot deveni captivante pentru ceilalti si prezinta cititorilor ce a descoperit.
Influenta invizibila. Fortele ascunse care modeleaza comportamentul    Influenta invizibila. Fortele ascunse care modeleaza comportamentul

Pagini: 280 / Pret: 49.00 lei
In aceasta carte fascinanta si inovatoare, autorul bestsellerului Contagios exploreaza aspectele subtile si ascunse - de la produsele pe care le cumparam, pana la cariera pe care o alegem - care ne influenteaza comportamentul.






Copyright © 2008-2020 Catharsis Media. Toate drepturile rezervate.

TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita | ANPC
Operator date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 34250 din 24.02.2015