Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.
61 TITLURI DISPONIBILE | |
26 TITLURI DISPONIBILE | |
124 TITLURI DISPONIBILE | |
11 TITLURI DISPONIBILE | |
Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.
|
|
|
|
Cuvinte magice. Ce sa spui ca sa obtii ce vrei
de Jonah Berger
Cuvinte magice este destinata tuturor celor care vor sa-si sporeasca influenta. Cartea ofera un set de instrumente puternice si de tehnici la indemana, care pot conduce la rezultate extraordinare. Fie ca vrei sa convingi un client, sa motivezi o echipa de angajati sau sa faci o intreaga organizatie sa vada lucrurile in mod diferit, aceasta carte iti va arata cum sa profiti de puterea cuvintelor magice.
|
Editura: Publica Colectia: In afara colectiilor Pagini: 280
| | Anul aparitiei: 2023 Editia originala: 2023 Traducere din limba engleza de Adina Avramescu | | Coperta: Simpla (Paperback) Dimensiuni: 145 mm x 205 mm ISBN: 978-606-722-578-5 |
Descrierea editorului
Cercetarea inovativa a lui Jonah Berger dezvaluie modul in care sase tipuri de cuvinte pot sa ne sporeasca influenta in toate sectoarele vietii: de la persuadarea altor persoane si construirea unor relatii mai trainice, pana la sporirea creativitatii si motivarea personalului.
Aproape tot ceea ce facem presupune cuvinte. Acestea sunt instrumentele cu ajutorul carora convingem, comunicam si ne conectam. Cu ele, liderii conduc, vanzatorii vand, parintii isi cresc copiii, profesorii educa, politicienii guverneaza si medicii explica. Chiar si gandurile noastre intime se intemeiaza pe cuvinte. Dar anumite vorbe au o influenta mai mare decat altele. Ele sunt mai bune pentru schimbarea opiniilor oamenilor, atragerea atentiei spectatorilor si generarea unor actiuni. Care sunt aceste cuvinte magice si cum putem sa ne folosim de puterea lor?
In cartea de fata, Jonah Berger iti ofera o analiza competenta a noii stiinte a limbajului si a modului in care il poti utiliza. Progresele tehnologice inregistrate de invatarea automata, de lingvistica computationala si de procesarea limbajului natural, combinate cu digitalizarea tuturor documentelor, de la scrisori de recomandare pana la conversatii, au condus la dezvaluiri fara precedent.
Afla cum isi atrag vanzatorii clientii, cum conving avocatii juratii si cum ii captiveaza povestitorii pe spectatori; asa cum profesorii ii fac pe copii sa-si ofere ajutorul, si reprezentantii serviciilor pentru clienti sporesc satisfactia cumparatorilor; asa cum fondatorii de start-upuri fac rost de finantare, la fel si muzicienii creeaza hituri, iar psihologii au stabilit ca o piesa de teatru a fost scrisa de Shakespeare fara ca macar sa o citeasca.
Cuvinte magice este destinata tuturor celor care vor sa-si sporeasca influenta. Cartea ofera un set de instrumente puternice si de tehnici la indemana, care pot conduce la rezultate extraordinare. Fie ca vrei sa convingi un client, sa motivezi o echipa de angajati sau sa faci o intreaga organizatie sa vada lucrurile in mod diferit, aceasta carte iti va arata cum sa profiti de puterea cuvintelor magice.
Jonah Berger Jonah Berger Jonah Berger este profesor de marketing la Colegiul Wharton al Universitatii din Pennsylvania si autorul bestsellerurilor Contagios si Influenta invizibila. Este un expert renumit pe plan mondial in materie de modificare comportamentala, influenta sociala si comunicare orala si specialist in studiul modului in care isi castiga popularitatea produsele, ideile si comportamentele.
A publicat peste 50 de articole in cele mai prestigioase reviste, iar cercetarile sale sunt prezentate frecvent in publicatii precum New York Times, Wall Street Journal si Harvard Business Review. Acorda consultanta unor companii printre care Google, Apple, Nike sau Bill & Melissa Gates Foundation si a ajutat sute de organizatii sa impulsioneze adoptarea unor noi produse, sa schimbe opinia publica si sa transforme cultura organizationala. A fost inclus de revista Fast Company printre cei mai creativi oameni din business, iar lucrarile sale au fost de multe ori mentionate in numerele speciale „Year in Ideas” ale revistei New York Times Magazine. |
Pagini din carte
Cuprinsul cartii
Introducere
Cuvantul care a schimbat lumea
Puterea lui pentru ca
Noua stiinta a limbajului
Sase tipuri de cuvinte magice
Suntem cu totii scriitori si oratori
1. Activeaza identitatea si liberul-arbitru
Cand substantivele sunt mai convingatoare decat verbele
Cum sa spui nu
Cand nu fac este mai bun decat nu pot
Cum sa fii mai creativ
Incepe sa vorbesti cu tine insuti
Cand sa folosesti... tu
2. Transmite Incredere
De ce Donald Trump este atat de convingator (indiferent de ceea ce crezi despre el)
Cum sa vorbesti cu autoritate
De ce oamenii prefera consultanti financiari care inspira incredere, chiar si atunci cand acestia gresesc
Cand raspunsurile ambigue ne dezavantajeaza
De ce prezentul este mai convingator decat trecutul
Cand sa iti exprimi indoiala
3. Pune intrebarile potrivite
De ce o metoda buna pentru a parea destept este sa ceri sfatul
Secretele unei intalniri romantice reusite
Ce intrebari trebuie sa pui
Cand sa deviezi de la subiect
Cum sa eviti presupunerile
Cele treizeci si sase de intrebari pe care trebuie sa le iubesti
Cum sa relationezi cu cineva
4. Foloseste avantajul concretitudinii
Cum sa arati ca esti un bun ascultator
De ce repararea este mai buna decat rezolvarea
De ce cunoasterea este un blestem
Limbajul care iti aduce finantare pentru start-up
Cum versus de ce
5. Angajeaza emotiile
Cum sa construiesti un podcast de succes
Beneficiul greselilor
Secretul unei povestiri bune
Cand negativele sunt pozitive
Valoarea volatifitatii
Dincolo de pozitivitate si negativitate
Cum sa mentii atentia
6. Valorifica asemanarea (si diferenta)
Limbajul berii
De ce sunt promovati unii oameni (si concediati)
Secretul succesului
Cand asemanarea este buna, iar deosebirea si mai buna
Cum sa cuantifici viteza naratiunilor
7. Ce ne dezvaluie limbajul
Rezolvarea unui mister shakespearean vechi de trei sute de ani
Cum sa prezici viitorul
Este muzica misogina?
Sunt politistii rasisti?
Epilog
De ce nu este bine sa le spui copiilor ca sunt destepti
Anexa: manual cu instructiuni pentru folosirea si aplicarea procesarii limbajului natural
Multumiri
Note
Aprecieri si cronici
Cuvinte magice este o carte uimitoare. Ofera o multime de sfaturi despre cum sa ai o mai buna putere de convingere, dar si o perspectiva noua asupra stiintei limbajului. Aceasta carte iti va schimba fundamental modul in care vorbesti, asculti si scrii – si poate te va schimba chiar si pe tine. - Daniel H. Pink, autorul cartilor Drive, A vinde e omeneste, Cand si Puterea regretului
O lectura captivanta despre modul in care cuvintele pe care le folosim dicteaza influenta pe care o avem. Jonah Berger are talentul de a insufleti stiinta: el nu numai ca iti spune teoretic cum sa scrii si sa vorbesti intr-un mod mult mai persuasiv, dar iti si explica modul in care sa faci asta practic. - Adam Grant, autorul cartilor A da si a lua, Originalii si Regandeste
Exista o diferenta intre a avea dreptate si a fi eficient. Iar cateva cuvinte schimba cu totul situatia. Daca vrei sa fii persuasiv, citeste aceasta carte. - Scott Galloway, autorul cartilor The Four si Algebra fericirii
Alte carti de acelasi autor
|
|
Contagios. Cum se raspandesc ideile
Pagini: 288 / Pret: 48.00 lei Jonah Berger descrie in cartea - Contagios. Cum se raspandesc ideile- motivele pentru care unele lucruri ii captiveaza pe oameni si altele nu. Autorul a cercetat timp de zece ani modurile in care un produs, un serviciu, un obiect, un comportament, o idee etc. pot deveni captivante pentru ceilalti si prezinta cititorilor ce a descoperit. | |
|
|
|
Catalizatorul. Cum poti schimba opiniile oricui
Pagini: 304 / Pret: 47.00 lei Aceasta carte se adreseaza tuturor celor care doresc sa catalizeze schimbarea. Ea ofera un solid mod de gandire si o varietate de tehnici care pot sa conduca la rezultate extraordinare. Fie ca incercati sa schimbati o persoana, sa transformati o organizatie ori sa schimbati modul in care face afaceri o intreaga industrie, aceasta carte va va invata cum sa deveniti un catalizator. | |
|
Alte titluri de specialitate de pe PsihoShop.ro:
|
|
|
Copyright © 2008-2020 Catharsis Media. Toate drepturile rezervate.
TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita | ANPC
Operator date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 34250 din 24.02.2015
|
|